آپاراتایران

شگفتی فردوسی پور با «کلاسیکو»

فیلیمو، نماوا و کافه بازار به دلیل استقبال برای دقایقی از دسترس خارج شدند

تنها دقایقی پس از آغاز ویژه‌برنامه کلاسیکو به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور، سایت‌های فیلیمو و نماوا که این برنامه به‌صورت همزمان از آنها پخش می‌شد، از دسترس خارج شدند.

به‌نظر می‌رسد این اتفاق به دلیل استقبال زیاد از این برنامه و مراجعه بیش از حد کاربران به این سایت‌ها رخ داده است. البته فیلیمو و نماوا پس از 20 دقیقه به حالت عادی بازگشتند.

پس از گذشت 9 ماه از تعطیلی برنامه نود و قطع حضور عادل فردوسی‌پور در تلویزیون ملی، این چهره محبوب شب گذشته با برنامه «کلاسیکو» فعالیت خود را مجددا آغاز کرد.

عادل فردوسی‌پور چهره محبوب فوتبال ایران که برنامه نود و گزارش‌های خاطره انگیز او یکی از جذابیت‌های فوتبال ایران طی دو دهه گذشته بود، پس از بالا گرفتن اختلافات با مدیر شبکه سه و توقف برنامه نود، طی چند ماه اخیر حضور خیلی کم‌رنگی در تلویزیون داشته و تنها چند بار آن هم به عنوان گوینده در برنامه فوتبال 120 فعالیت کرده است. البته ماه گذشته یک کتاب صوتی با صدای او منتشر شده بود.

اما این چهره محبوب فوتبالی اینبار قصد دارد از طریق تلویزیون‌های اینترنتی وارد عرصه فوتبال شود و از این رو ویژه‌برنامه اینترنتی «کلاسیکو» را به مناسبت بازی بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید (ال‌کلاسیکو) آماده کرده که از امشب 24 آذر در پلتفرم‌های فیلیمو، نماوا و کافه‌بازار نمایش داده می‌شود.

البته فردوسی‌پور در این برنامه به عنوان تهیه‌کننده حضور دارد و پژمان جمشیدی اجرای برنامه کلاسیکو را بر عهده خواهد داشت. ویژه‌برنامه کلاسیکو با حضور وریا غفوری، علی دایی و امیرمهدی ژوله به بحث و بررسی اتفاقات و حواشی پیش از دیدار حساس تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید می‌پردازد.

از دسترس خارج شدن نماوا فیلمو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا