لپ‌تاپ

لپ‌تاپ‌های سری Gram ال‌جی مجهز به پردازنده نسل دهمی‌ اینتل معرفی شدند

تکنولوژی به سرعت در حال تغییر و به‌روز شدن است و همواره محصولاتی جدیدی مجهز به این فناوری‌های به بازار عرضه ‌می‌شوند. از این رو، بهترین کار انتخاب آخرین و جدیدترین محصولات است چراکه برای چندین ماه، دستگاه‌تان جزو مدل‌های روز به حساب ‌می‌آید و هوس ارتقای آن به سرتان نخواهد زد.

حال اگر به دنبال خرید ‌لپ‌تاپی جدید هستید، شرکت ال جی اخیرا از چند مدل ‌لپ‌تاپ سری Gram خود پرده برداشته که به جدیدترین مشخصات فنی مجهز شده است. مهندسان ال جی، در این ‌لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌های سری Core نسل دهمی‌اینتل استفاده کرده‌اند.

ویژگی دیگر این ‌لپ‌تاپ‌ها، Iris Plus شرکت اینتل است که تا رم 24 گیگابایتی DDR4 را پشتیبانی ‌می‌کند. بنابراین، محصولات جدید ال جی ‌می‌توانند برای آن‌هایی که به رم بالا اهمیت ‌می‌دهند، گزینه مناسبی برای خرید باشد.

‌لپ‌تاپ‌های Gram ال جی در اندازه‌های مختلفی به بازار عرضه خواهند شد که شامل مدل‌های دو در یک 14 اینچی، مدل معمولی 14 اینچی و همچنین نسخه مجهز به نمایشگر 17 اینچی ‌می‌شوند. در همه این مدل‌های پردازنده نسل دهمی‌اینتل استفاده شده و عمده تفاوت آن‌ها در اندازه، میزان رزولوشن نمایشگر و وزن دستگاه نهفته است.

از دیگر قابلیت‌های این ‌لپ‌تاپ‌ها ‌می‌توان به برخورداری از حسگر اثر انگشت و مقاومت بالای بدنه در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی اشاره کرد. این محصولات از استاندارد مقاومت MIL-STD-810G برخوردارند. ‌لپ‌تاپ‌های سری Gram به وای فای 6 مجهزند.

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت و دیگر مشخصات این ‌لپ‌تاپ‌ها اعلام نشده که البته چیزی تا ماه ژانویه و برگزاری رویداد CES 2020 یعنی جایی که ال‌جی، اطلاعات کامل این محصولات را اعلان ‌می‌کند، باقی نمانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا