تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

امکان ارسال تصاویر «لایو فوتو» آیفون به صورت گیف در توییتر فراهم شد

قابلیت لایو فوتو یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوربین در پلتفرم iOS است که به لطف آن، کاربر می‌تواند تصاویر به اصطلاح زنده‌ای را ثبت و ذخیره کند. اما اگر تاکنون چنین عکس‌هایی را ثبت کرده‌اید و قصد ارسال آن در توییتر را داشته‌اید، حتما متوجه شده‌اید که این فایل‌ها در پلتفرم توییتر هرگز به خوبی پست نمی‌شوند و به صورت یک عکس ثابت ارسال می‌شوند.

اگرچه برخی اپلیکیشن‌ها نیز در این زمینه تولید شده‌اند که می‌توان فایل‌های لایو فوتو را به تصاویر گیف تبدیل کرد و آن را در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت، اما این کار، زمان‌بر است و ممکن است از حوصله بسیاری از کاربران خارج باشد.

از این رو، شرکت توییتر ساعاتی پیش اعلام کرد که امکان ارسال مستقیم فایل‌های لایو فوتو به صورت گیف را روی پلتفرم خود فراهم کرده و دیگر نیازی به فرآیند تبدیل و استفاده از اپلیکیشن‌های متفرقه نیست. کار با این قابلیت، بسیار ساده است و کاربران اپلیکیشن توییتر در iOS می‌توانند براحتی لایو فوتوهای خود را در دل این پرنده آبی به اشتراک بگذارند.

برای این منظور، بعد از زدن ارسال توییت جدید، می‌بایست گزینه انتخاب عکس از دوربین را تپ کرد. در اینجا باید گزینه GIF را که در قسمت پایینی و سمت چپ تصویر در پنجره ارسال توییت قرار دارد، انتخاب کرد. بعد از ارسال عکس، لایو فوتوی شما به صورت یک فایل گیف در این شبکه اجتماعی قابل رویت خواهد بود.

به نظر این تصمیم توییتر می‌توان مورد استقبال کاربران قرار گیرد و آن‌ها را به استفاده بیشتر از این پلتفرم ترغیب کند. در واقع، با ارسال لایو فوتو می‌توان تصاویری زنده و با روح را به این فضای خشک اضافه کرد.

 

نوشته های مشابه

‫59 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا