خودرو

مدل 2021 جگوار اف-تایپ مجهز به موتور هشت سلیندر V8 معرفی شد

شرکت خودروسازی جگوار به‌تازگی از نسخه 2021 کوپه اف-تایپ خود که به ظاهری جدید و اسپرت مجهز شده، پرده برداشت. مهندسان جگوار در این خودرو از کلاستر ابزار دیجیتالی 12.3 اینچی و موتور 8 سیلندر V8 استفاده کرده‌اند که جذابیت‌های آن را برای علاقمندان دوچندان می‌کند.

در این کوپه، شاهد بکارگیری دماغه جدید و با طراحی جذاب‌تری هستیم و چراغ‌های جلو نیز کشیده‌تر طراحی شده‌اند. کاپوت جگوار اف-تایپ نیز تغییراتی را به خود دیده و با خطوط و منحنی‌های خاصی همراه شده است. در قسمت پشتی اما تغییرات اندک است به نحوی که چراغ‌های عقب، زاویه‌دارتر طراحی شده‌اند. سپر پایینی و دیفیوزر این خودرو نیز با توجه به پیشرانه‌ای که توسط خریداران انتخاب می‌شود، تغییر خواهد کرد.

در داخل کابین نیز کلاستر ابزار دیجیتالی 12.3 اینچی جایگزین مدل آنالوگ و سنتی شده و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی‌آن نیز به پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید آتو و قابلیت آپدیت نرم‌افزاری OTA مجهز شده است.

مدل 2021 جگوار اف-تایپ مجهز به موتور هشت سلیندر V8 معرفی شد

در زیر کاپوت نیز مهندسان جگوار، سه تیپ پیشرانه را در نظر گرفته‌اند که شامل نسخه 2 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر، 3 لیتری شش سیلندر توروبوشارژر و در نهایت 5 لیتری هشت سیلیندر توربوشارژر می‌شوند.

مدل چهارسیلندر از توان 296 اسب بخار بهره می‌برد و صفر تا صد آن نیز برابر با 5.4 ثانیه عنون شده است. مدل پیشرفته یعنی V8 نیز به قدرتی با 575 اسب بخار و 700 نیوتن‌متر مجهز شده می‌تواند در مدت زمان 3.5 ثانیه، سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند.

طبق آنچه جگوار اعلام کرده، مدل 2021 اف-تایپ با قیمت پاه  54060 پوند در انگلیس به فروش برسد.

مدل 2021 جگوار اف-تایپ مجهز به موتور هشت سلیندر V8 معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا