برنامه‌هاشبکه‌های اجتماعیگوناگون

زبان “کوردی” به آیگپ افزوده شد

در حمایت از زبان های محلی

نسخه جدید ۲.۰.۷ آیگپ برای پلتفرم اندروید منتشر شد. در این نسخه علاوه بر اضافه شدن امکانات متنوع و کاربردی جدید، کاربران شاهد بهبود عملکرد در قابلیت های موجود نرم افزار خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی آیگپ، این پیام رسان در تازه‌ترین خدمت خود در جهت حمایت از زبان‌های محلی کشور، زبان کوردی را به امکانات خود اضافه کرد. هموطنان کورد زبان می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات زبان برنامه، زبان کوردی را انتخاب کرده و تجربه‌ای جدید را با آیگپ داشته باشند. این پیام رسان در کنار زبان های فارسی، انگلیسی، فرانسه، روسی، عربی و کوردی، به زودی زبان آذری را نیز به امکانات خود اضافه خواهد کرد.

سرویس خبر نیز دیگر امکانی است که در نسخه جدید با آن مواجه خواهید شد. علاقمندان با عضویت در سرویس “اولین خبر” می توانند اخبار خبرگزاری ها و پایگاه های خبری را در لحظه دریافت کنند و در جریان اخبار روز ایران و دنیا قرار گیرند.

افزودن گالری تصاویر، ویدیو و موسیقی، افزودن امکان حذف فایل از حافظه در زمان حذف پیام از چت، افزودن انتخاب چندتایی در لانگ کلیک لیست مخاطبین و افزودن اشتراک گذاری مستقیم در صفحه نمایش تصاویر و ویدیوها از دیگر امکانات جدیدی است که به نسخه جدید آیگپ افزوده شده است.

آیگپ همچنین در این نسخه سعی بر بهبود عملکرد خود داشته است.

بهبود عملکرد ریپلای در هنگامی که جستجو فعال است، به روز رسانی عملکرد صفحه کانال‌های پرمخاطب، بهبود عملکرد نمایش ایموجی ها و بهبود عملکرد زبان دستگاه های اندروید ۷ و افزودن تمامی زبان‌های موجود در آیگپ به بخش پرداخت قبض، از جمله این تغییرات است که باعث عملکرد بهتر آیگپ خواهد شد.

علاقه‌مندان به استفاده از خدمات آیگپ می‌توانند آن را از وب‌سایت اصلی این اپلیکیشن و یا مارکت‌های معتبر و مورد تائید نصب و به روزرسانی کنند.

آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا