هواوی

هواوی با همکاری «Devialet» اسپیکر هوشمند تولید می‌کند

شرکت هواوی قصد دارد با همکاری کمپانی «Devialet»، اسپیکر هوشمند خود را با نام «ساند ایکس» روانه بازار کند. شرکت Devialet با اسپیکرهای پیشرفته «فانتوم» در بین علاقه‌مندان شهرت دارد و طبق گزارش‌ها این اسپیکر را با همکاری هواوی و با قیمت 285 دلار در کشور چین عرضه خواهد کرد.

این اسپیکر 360 درجه از دو ساب ووفر 60 وات تشکیل شده که در کنار آن تمامی سرویس‌های هواوی نیز برای کاربران در دسترس قرار گرفته. از جمله امکاناتی که شرکت هواوی در این اسپیکر به‌کارگرفته می‌توان به «Xiaoyi»، دستیار هوشمند هواوی، کنترل خانه هوشمند «HiLink» و پشتیبانی از موزیک اشاره کرد. Devialet نیز در این اسپیکر از سیستم لرزش‌گیر ساب ووفر با نام SAM استفاده کرده است.

با اینکه اسپیکرهای پیشرفته متعددی در بازار وجود دارند، اما Devialet همواره به لطف طراحی‌های منحصر به‌فرد و جالب خود توانسته نسبت به رقبا متمایز باشد. نتیجه همکاری این شرکت با هواوی نیز دست کمی از محصولات قبلی این شرکت ندارد. همان‌طور که در تصاویر پیداست، ساند ایکس نیز طراحی زیبا و جذابی دارد. البته از نظر برخی، طراحی این اسپیکر هواوی در اصل از هوم پاد اپل برگرفته شده است.

هنوز تاریخ عرضه ساند ایکس اعلام نشده است. لازم به ذکر است که این اسپیکر تنها در کشور چین عرضه خواهد شد.

منبع
The Verge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا