سامسونگ

 استفاده از فوکوس خودکار لیزری در دوربین گلکسی اس11

هرچه به آغاز سال جدید میلادی نزدیک‌تر می‌شویم، خبرها و اطلاعات بیشتری در خصوص کهکشانی‌های جدید سامسونگ به بیرون درز می‌کند. در همین رابطه، اخیرا گزارش شده که سامسونگ برای اولین بار از فوکوس خودکار لیزری در گلکسی اس11 استفاده خواهد کرد.

با استناد به تصاویری که تا به امروز از دوربین این گوشی منتشر شده و طبق گزارش Ice Universe، دایره کوچکی سمت راست دوربین مشاهده می‌شود که احتمالا قابلیت مذکور را در دل خود جای داده است. سامسونگ پیشتر از قابلیت فوکوس خودکار دوآل پیکسل در سنسور دوربین خود بهره می‌گرفت و حال با توجه به این اطلاعات، سوالی که پیش می‌آید این است که چرا سامسونگ قصد تغییر این قابلیت را دارد و اینکه آیا سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی گلکسی اس11 از فوکس خودکار دوآل پیکسل بی‌بهره خواهد بود؟

با این حال، هنوز مشخص نیست که سیستم فوکوس خودکار لیزری در کدامیک از سنسورهای دوربین گلکسی اس11 استفاده خواهد شد اما قطعا این دوربین‌ها به قابلیت فوکوس خودکار نیازمندند و بکارگیری این قابلیت می‌تواند عملکلرد دوربین را تا حد زیادی ارتقا دهد.

 استفاده از فوکوس خودکار لیزری  در دوربین گلکسی اس11

سامسونگ امسال از چند مدل گلکسی اس11 رونمایی خواهد کرد که علاوه بر مدل گلکسی اس11 پلاس، شاهد معرفی گلکسی S11e نیز خواهیم بود. گفته می‌شود که در گلکسی S11e از دوربین سه‌گانه استفاده خواهد شد که در مقایسه با مدل‌های گلکسی اس11 و اس 11 پلاس، از یک یا دو سنسور کمتر برخوردار خواهد بود. با این حال، اگر این پیش‌بینی به واقعیت تبدیل شود، شاهد بکارگیری فوکوس خودکار لیزری در هر سه مدل خواهیم بود.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا