اپلموبایل

کیس باتری آیفون 11 اپل با دکمه فیزیکی دوربین عرضه می‌شود

طبق روال سال گذشته، شرکت اپل امسال هم کیس‌های باتری را برای پرچمداران 2019 خود یعنی آیفون 11 و 11 پرو عرضه می‌کند. با اینکه از لحاظ ظاهری این کیس حاوی باتری تفاوتی با مدل سال پیش ندارد، اما روی آن یک دکمه فعال‌سازی دوربین به‌کارگرفته شده است.

اگر چه این کیس موجب قطور و سنگین شدن آیفون می‌شود اما طبق ادعای اپل قادر است میزان شارژ باتری آیفون را تا 50 درصد افزایش دهد. همچنین این کیس جدید از شارژ وایرلس هم پشتیبانی کرده و بنابراین برای شارژ کردن لزومی به اتصال مستقیم آن به پریز برق نیست. همانند مدل سال گذشته، جنس بدنه این کیس نیز از سیلیکون نرم ساخته شده است.

اما نکته جالب درباره این کیس، به‌کارگیری دکمه «فعال‌سازی دوربین» است که در مدل‌های سال گذشته دیده نشده بود. با فشردن این دکمه، اپلیکسشن Camera سریعا باز شده و این قابلیت حتی در حالتی که آیفون لاک باشد، امکان‌پذیر است. نکته جالب‌تر اینکه پس از باز شدن برنامه، با فشار دادن مجدد دکمه، گوشی عکس گرفته و با نگه داشتن آن نیز فیلمبرداری انجام می‌گیرد.

کیس‌های باتری آیفون از آنجایی بسیار محبوب هستند که کاربر را از حمل پاوربانک بی‌نیاز می‌کنند. چنین محصولاتی علی‌الخصوص برای کسانی که مدام در حال رفت و آمد و مسافرت هستند بسیار کاربردی است.

لازم به ذکر است این کیس با آیفون‌های سال‌های گذشته از جمله آیفون‌های سری 10اس، 10آر و سری 10 همخوانی ندارد. ضمنا یک بریدگی مربعی روی کیس برای جای دادن لنزهای دروبین ایفون 11 پرو تعبیه شده است. این کیس‌ها که با قیمت 12 هزار روپیه از چند هفته آینده در کشور هند عرضه می‌شوند، در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی قابل خریداری خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا