اپل

اپل به‌ دنبال عرضه نسخه جدید آیتونز برای ویندوز 10

به نظر میرسد اپل به دنبال استخدام یک سری برنامه‌نویس به‌منظور توسعه نسخه جدید اپلیکیشن‌های رسانه‌ای خود برای ویندوز 10 است. اوایل ماه نوامبر بود که اپل لیست مشاغل مورد نیاز خود را اعلام کرد و از متقاضیان احتمالی خواسته بود که در راستای ساخت نسل جدید برنامه‌های رسانه‌ای برای ویندوز، به این شکرت ملحق شوند.

اپل در حال حاضر اپلیکیشن‌های آیتونز و آی‌کلود را برای ویندوز دارد اما هردو اپلیکیشن نسبتا قدیمی هستند و هم‌پای دیگر اپلیکیشن‌های شرکت پیشرفت نکرده‌ند. اویل امسال نیز اپل اعلام کرد که اپلیکیشن آیتونز نسخه مک را به زودی به سه بخش مجزای موزیک، پادکست و TV تقسیم خواهد کرد. هیچ یک از این بخش‌ها تا به‌حال برای ویندوز عرضه نشده‌اند و کاربران این سیستم‌عامل همچنان نسخه قدیمی آیتونز را در اختیار دارند. همچنین در صورتی که یکی از مشترکین اپل موزیک یا اپل تی‌وی پلاس باشید، در سیستم عامل ویندوز چاره‌ای به جز استفاده از نسخه وب این دو سرویس نخواهید داشت.

در فراخوان استخدام شرکت اپل آمده افرادی که تجربه کار با UWP (Universal Windows Platform) را داشته باشند، در اولویت هستند و این مسئله نشان دهنده تمایل اپل به ساخت اپلیکیشن‌ آیتونز بر پایه پلتفرم جهانی ویندوز است.

هنوز تاریخ به‌خصوصی برای انتشار این اپلیکیشن‌ها برای ویندوز اعلام نشده اما همین که اپل به دنبال سرمایه‌گذاری در اپلیکیشن‌های نسخه ویندوز باشد، به نوبه خود خبر امیدوار کننده‌ای برای دارندگان سرفیس و تبلت ویندوز محسوب می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا