خودروخودرو الکتریکی

کارما از ابرخودروهای هیبریدی خود در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس رونمایی کرد

نمایشگاه خودروی لس آنجلس از راه رسید و شرکت خودروسازی کارما از جدیدترین محصولات هیبریدی مدل 2020 خود تحت عنوان GTS و SC2 پرده برداشت.

این شرکت در میان علاقمندان به عرضه مدل‌های لوکس، جذاب و مشتری‌پسند شهرت دارد و در طی این سال‌های نشان داده که به قلق تولید خودروهایی زیبا و مدرن دست یافته است. و اما در خصوص معرفی این خودروها باید گفت که مدل 2020 کارما GTS، از دو موتور الکتریکی و یک اکستندر سه سیلندر بهره می‌برد.

کارما در این محصول از موتور شرکت BMW استفاده کرده تا میزان پیمایش خودرو را ارتقا دهد؛ اکنون این خودرو قادر است حدود 580 کیلومتر را بپیماید. این در حالیست که موتور الکتریکی این خودرو نیز می‌تواند انرژی لازم برای پیمودن 130 کیلومتر را تامین کند.

ترکیبی از موتور الکتریکی و بنزینی کارما GTS، قدرتی معادل 536 اسب بخار را تولید خواهند کرد و طبق گفته کارما، این خودرو قادر است ظرف مدت زمان 3.9 ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند.

کارما از ابرخودروهای هیبریدی خود در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس رونمایی کرد

مدل مفهومی‌SC2 نیز بیانگر رویکرد آینده‌نگرانه کارماست. خودرویی با قدرت 1100 اسب بخار و گشتاور 14236 نیوتن‌متر که نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب خواهد کرد. باتری 120 کیلوواتی این خودرو با طراحی L شکل، ساخته شده و در دل تونلی که زیر داشبورد و صندلی‌ها تعبیه شده، جای گرفته است.

کارما اعلام کرده که SC2 می‌تواند در 1.9 ثانیه، سرعت خود را حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برساند و می‌توان تا 560 کیلومتر را با یک بار شارژ موتور هیبریدی آن طی کرد.

نکته جالب توجه در خصوص SC2 این است که این خودرو قادر است رانندگی فرد را ضبط کرده و کاربر می‌تواند در صورت تمایل آن را پخش و مشاهده کند. با توجه به شتاب بالای این خودرو، مشاهده این ویدیو می‌تواند لذت‌بخش باشد. درب‌های این خودرو نیز به سبک قیچی مانند طراحی شده‌اند که جذابیت‌های آن را دوچندان می‌کنند.

کارما از ابرخودروهای هیبریدی خود در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس رونمایی کرد

قرار است کارما GT که چندی پیش معرفی شده بود، در سال 2021 آماده تحویل به بازار شود اما هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه مدل جدید یعنی GTS منتشر نشده است. البته کارما پ از نمایش این خودروها، بیشتر فروش فناوری‌های خود به سایر شرکت‌ها را دنبال می‌کند چراکه بهترین راه برای نشان دادن توانایی‌های یک شرکت خودروساز، رونمایی از خودرویی مجهز به آن فناوری‌هاست. از جمله فناوری‌هایی که کارما به دنبال مشتری برای آن‌هاست می‌توان به سیستم پیشرانه، سیستم باتری، فناوری داخل کابین و شبکه ارتباطی آن همانند فضای ابری اشاره کرد.

کارما از ابرخودروهای هیبریدی خود در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس رونمایی کرد

 

 

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا