استارتاپدیجی‌کالا

بیانیه دیجی‌کالا درباره چگونگی ایجاد ثبات قیمت کالاها بعد از افزایش قیمت بنزین

ثبات قیمت در تمامی 1.7 میلیون کالای روی سایت راتضمین میکنیم

دیجی‌کالا طی یک بیانیه مطبوعاتی برنامه‌های این شرکت برای ثبات قیمت‌ها روی این پلتفرم را طی روزهای اخیر تشریح کرد.

در این بیانیه آمده است که از لحظه اعلام خبر افزایش قیمت بنزین این شرکت جلوی افزایش قیمت کالاها را گرفته و توانسته ثبات قیمت‌ها را در تمامی 1.7 میلیون نوع کالایی که در دیجی‌کالا عرضه می‌شود تصمین کند.

دیجی‌کالا همچنین جزییات اقدامات این سایت را برای ایجاد ثبات بعد از گرانی قیمت بنزین را به شرح زیر اعلام کرد:

1.        کالاهایی که توسط خود دیجی‌کالا به فروش می‌رسند هیچ افزایش قیمتی نسبت به روز پنجشنبه ۲۳ آبان ۹۸ نداشته‌اند و در ۴۷۰۰ قلم از این کالاها که بخش عمده آن شامل محصولات مواد غذایی و سوپرمارکتی است، با کاهش قیمت نیز همراه بوده‌اند.

2.        با ابزارهای نظارتی تکنولوژی محور که پیش از این در سال ۹۷ توسعه داده شده بودند، نحوه قیمت‌گذاری ۳۰ هزار فروشنده و کسب‌وکار از سراسر ایران که در بازارگاه یا پلتفرم مارکِت‌پِلیس دیجی‌کالا فعالیت می‌کنند، به طور بر خط و لحظه‌ای پایش می‌شود. از قیمت‌گذاری‌های نامتعارف به طور خودکار جلوگیری و در صورت عدم تعهد به بازه‌های قیمتی تعیین شده کالاهای مورد نظر غیرفعال می‌شوند. از تاریخ جمعه ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۸ تا این لحظه ۸۳ هزار قلم کالا از مجموع بیشتر از ۱.۷ میلیون قلم کالا (حدود ۴٪) که به شرایط قیمت‌گذاری دیجی‌کالا پایبند نبودند، غیرفعال شدند و به فروشندگان آن‌‌ها تا زمان بازگرداندن قیمت‌ها به شرایط عرفی و قانونی، اجازه فروش داده نخواهد شد.

3.        ارسال رایگان سفارش‌های بالای ۱۵۰ هزار تومان به سراسر ایران، مانند گذشته ادامه دارد و برای سفارش‌های کمتر از این مبلغ نیز، با افزایش قیمت بنزین، هیچگونه افزایش قیمتی در مبلغ هزینه ارسال صورت نپذیرفته است.

4.        در تعامل بسیار مثبت و سازنده‌ای که با تولیدکنندگان، فروشندگان و کسب وکارهای فعال در پلتفرم مارکِت‌پِلیس دیجی‌کالا صورت پذیرفته است، ضمن کنترل و حفظ ثبات قیمتی، عرضه هیچ کدام از گروه‌های محصولی متوقف نشده است و مشتریان دیجی‌کالا، به تمام کالاهای مورد نیاز خود دسترسی دارند. دیجی‌کالا قدردان تلاش و همکاری ارزشمند ۳۰ هزار کسب وکار ایرانی است که بدون یاری آن‌ها حفظ شرایط آرام بازار آنلاین و تضمین تجربه خوشایند خرید مشتریان امکان‌پذیر نبود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. دیجیکالا دوربین D610 نیکون رو که سالهاست تولید نمیشه و تو انبار نگه داشته، قبلا 4 تومن میداد الان 10 تومن. دیجیکالا ساعت به ساعت با قیمت ارز میبره بالا قیمت کالاهاشو ولی وقتی قیمت ارز میاد پایین به قیمت کمتر نمیاد.
    جدیدا هم که پر شده از کالاهای فیک و بدون گارانتی که به اسم با گارانتی میفروشه. وقتی هم اعتراض میکنی جوابت رو نمیدن، نظرات کاربران رو حذف میکنن تا فروششون حفظ بشه.

  2. اول سفارشات بالای 100 هزار تومان رایگان بود الان کرده 150 به بالا همین الان داره دروغ میگه دیجی کالا هم دروغگو هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا