اپل

درآمد سالانه اپل از تبلیغات تا سال 2025 به 11 میلیارد دلار می‌رسد

اخیرا یکی از تحلیلگران شرکت بزرگ جی‎‌پی مورگان پیش‌بینی کرد که با راه‌اندازی سرویس پخش آنلاین فیلم و سریال اپل تی‌وی پلاس میزان درآمد حاصل از تبلیغات این شرکت تا سال 2025، به 11 میلیارد دلار خواهد رسید.

در حال حاضر، میزان درآمد اپل از تبلیغات حدود 2 میلیارد دلار است که با سرویس اپل تی وی پلاس، این حجم از درآمد با افزایشی حداقل 5 برابری در طی 6 سال آینده روبه‌رو خواهد شد. سامیک چاترجی، تحلیلگر جی‌پی مورگان عنوان کرد که این سرویس استریمینگ می‌تواند رشد خیره‌کننده‌ای را در میزان درآمدهای حاصل از تبلیغات کوپرتینویی‌‎ها ایجاد کند. اپل این پتانسیل را دارد که بتواند در هر سال، درآمدهای خود را از طریق ارائه تبلیغات بیشتر به کاربران بویژه از طریق اپل تی وی پلاس، تا یک سوم نسبت به سال قبل افزایش دهد.

همچنین این شرکت می‌تواند از طریق نمایش تبلیغات به میلیون‌‎ها کاربر خود در اپ‌ استور و یا مرورگر سافاری بر درآمدهای خود بیافزاید. به نظر می‌رسد که این شرکت دیگر به روش دیگری جدای از گوشی‌‎های آیفون، برای کسب درآمد دست یافته و به این نتیجه رسیده که کاربران دیگر تمایلی به مشاهده تبلیغات گوشی‌‎ها و یا دیگر محصولات این شرکت در مناطق مختلف شهر ندارند.

البته بعید به نظر می‌رسد که اپل بخواهد تمامی‌ تبلیغات خود را در اپل تی وی پلاس ارائه دهد چرا که در حال حاضر، شرکت‌‎هایی همچون نتفلیکس که رقیب اپل محسوب می‌شوند، محتواهای خود را بدون تبلیغات در اختیار مشترکان قرار می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا