ایران

برگزاری دومین رویداد کارآفرینی اجتماعی موسسه توسعه فراگیرسازی باغچه

دومین رویداد از سلسله رویدادهای پیش‌کمپ کارآفرینی اجتماعی با عنوان «بازارهای پنهان، مشتریان وفادار» در باشگاه کارآفرینی تیوان برگزار می‌شود.

این رویداد به همت «مرکز توسعه فراگیرسازی باغچه» در روز 29 آبان ماه سال جاری و با هدف افزایش آگاهی صاحبان کسب‌وکار از ضرورت طراحی فراگیر و نقش افراد دارای معلولیت و سالمند در توسعه بازار و تقویت برند، برگزار می‌شود.

این همایش در قالب برپایی 2 کارگاه و 3 سخنرانی طراحی شده است. امید هاشمی، روزنامه‌نگار و کنش‌گر در حوزه ترویج طراحی دسترسی‌پذیر و فناوری‌های ویژه نابینایان، وحید نصرتی، ﻃﺮاح و ﺗﻮﺳﻌﻪ دﻫﻨﺪه ﻣﺤﺼﻮل و ﮐﺴﺐوﮐﺎر، مانوئل اوهانجانیانس، مربی و مشاور ایجاد و توسعه استارتاپ‌ها و کسب‌و‌کارها از سخنرانان این همایش هستند.

رویداد کارآفرینی اجتماعی موسسه توسعه فراگیر باغچه

لازم به ذکر است، اولین همایش کارآفرینی اجتماعی با محوریت طراحی فراگیر، 12 آبان‌ماه در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شد، که با حضور علاقه‌مندان و دغدغه‌مندان این حوزه، مباحثی چون نقش خیریه‌ها در کارآفرینی اجتماعی مورد بحث و نقد قرار گرفت.

همایش «بازارهای پنهان، مشتریان وفادار» در روز چهارشنبه 29 آبان ماه از ساعت 16 الی 19 در باشگاه کارآفرینی تیوان برگزار می‌شود.

علاقمندان برای ثبت‌نام و حضور در این رویداد می‌توانند به سایت ایوند مراجعه نمایند.

‫4 دیدگاه ها

  1. بازتاب: astro pink bags
  2. بازتاب: Study in Africa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا