اپل

مک‌ بوک پرو 16 اینچی فردا معرفی می‌شود؟

آپدیت: مک بوک پرو 16 اینچی اپل دقایقی پیش رسما معرفی شد.

مک‌ بوک پرو 16 اینچی اپل که از مدت‌ها پیش شایعاتی راجع به آن شنیده می‌شد، احتمالا فردا معرفی می‌شود. طبق ادعای «مک گارمن» اپل ممکن است همین فردا از این دیوایس رونمایی کند و عرضه آن هم از هفته بعدی آغاز شود.

گفته می‌شود مک‌بوک جدید اپل قیمتی مشابه مک‌بوک پرو 15 اینچی، یعنی 2399 دلار خواهد داشت. دلیل این نوع قیمت‌گذاری هم جایگزینی مک بوک 16 اینچ با مک 15 اینچی فعلی است چراکه به گفته بسیاری اپل قصد دارد خط تولید مک بوک اینچی را برای همیشه تعطیل کند. البته بسیاری معتقند مک‌ بوک پرو 16 اینچی با قیمت نسبتا بالاتری عرضه شود.

جدا از نمایشگر بزرگتر، مک‌بوک پرو جدید به سیستم کیبرد جدیدی مجهز شده تا کاربران برای همیشه از شر کیبردهای دردسر ساز پروانه‌ای خلاص شوند. گفته می‌شود مکانیزم کیبرد جدید مک بوک 16 اینچی اپل کاملا بی نقض و قابل اعتماد طراحی شده است. متاسفانه کیبرد پروانه‌ای حتی پس از ایجاد تغییرات و ترفندهای متعدد هیچگاه نتوانست اعتماد کاربران را جلب کند.

همچنین در گزارش بلومبرگ آمده که مک پرو اپل از اواسط دسامبر رسما در بازار عرضه می‌شود. بنابراین پس از آیفون‌های سری 11 و ایرپاد پرو، اپل قصد دارد سال 2019 را با تمرکز روی دیوایس‌های مک به پایان برساند.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا