سامسونگ

آیا گلکسی اس11 مجهز به نمایشگر SAMOLED رونمایی می‌شود؟

چند وقتیست که سامسونگ، کار بر روی گوشی‌های سری گلکسی اس11 را آغاز کرده و هر از چند گاهی شاهد درز اطلاعاتی در خصوص مشخصات و ویژگی‌های احتمالی این گوشی‌ها هستیم.

در همین رابطه، اخیرا اداره مالکیت معنوی کره‌ جنوبی اعلام کرده که سامسونگ، علامت تجاری SAMOLED را در دسته‌بندی نمایشگر گوشی‌های هوشمند ثبت کرده است. این یعنی، احتمالا پنل مورد استفاده در نمایشگر گوشی‌های جدید سری اس11 سامسونگ بزودی تغییر خواهد کرد.

اخیرا نیز یکی از افشاگران اطلاعات گوشی‌های هوشمند، پستی را در توییتر منتشر و ادعا کرد که گلکسی اس11 در رنگ‌های مشکی، خاکستری و آبی عرضه خواهد شد و مدل کوچک‌تر یعنی گلکسی اس 11e نیز در رنگ‌های آبی، خاکستری و صورتی به دست خریداران خواهد رسید.

اگر خاطرتان باشد، سامسونگ گوشی سری گلکسی اس 10 را مجهز به نمایشگر داینامیک امولد معرفی کرد که در واقع، یک پنل اولد با قابلیت پشتیبانی از HDR10+ و تراکم پیکسل بالای 526ppi است. حال پنل جدید نمایشگر SAMOLED نیز با قابلیتی جدید عرضه خواهد شد که البته نباید آن را با پنل‌های سوپر امولد این شرکت اشتباه گرفت. انتظار می‌رود که در این پنل، شاهد ارتقای قابلیت Infinity-O و یا استفاده از نرخ رفرش بالاتر باشیم.

در این میان، شنیده‌هایی نیز مبنی بر تصمیم سامسونگ برای عرضه مدل گلکسی اس 10 لایت در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید به گوش می‌رسد و گفته می‌شود که گلکسی نوت 10 لایت نیز در رنگ‌های قرمز، نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد.

به احتمال فراوان، در مراسم پیش روی سامسونگ از نسل جدید گلکسی بادهای این شرکت نیز رونمایی خواهد شد که رنگ‌های آبی و صورتی نیز به رنگ‌های مشکی و سفید آن اضافه می‌شود.

منبع: GSMArena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا