پوشیدنی هوشمند

افزایش 42 درصدی فروش ساعت‌های هوشمند در سه ماهه سوم 2019

اگرچه فروش گوشی‌های هوشمند در طی سال‌های اخیر چندان مورد انتظار تولیدکنندگان نبود، اما ساعت‌های هوشمند توانستند در این سال‌ها، خود را در دل کاربران جا کرده و فروش بالایی را تجربه کنند.

طبق گزارشی که اخیرا توسط مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics منتشر شده، چیزی حدود 14 میلیون گوشی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به فروش رفت که نشان دهنده افزایش 42 درصدی فروش این محصول نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته است.

همانطور که ممکن است شما نیز حدس زده باشید، فرمانروای بلامنازع این بازار، شرکت اپل است که توانست با اپل‌واچ‌های خود چیزی حدود 6.8 میلیون دستگاه از این ساعت هوشمند را به فروش برساند و سهم قابل  توجه 47.9 درصدی از این بازار را به خود اختصاص دهد.

در رده دوم پرفروش‌ترین‌ها، شرکت سامسونگ را می‌بینیم که سهم 13.4 درصدی این بازار را با فروش 1.9 میلیون دستگاه اسمارت‌واچ از آن خود کرد. جالب اینجاست که میزان فروش ساعت‌های هوشمندا این شرکت کره‌ای در مقایسه با سال گذشته، رشدی 73 درصدی را تجربه کرد.

فیت‌بیت نیز به عنوان سومین شرکت، در این فهرست جای گرفته است. این شرکت اخیرا توسط گوگل خریداری شده، توانست 1.6 میلیون ساعت را عرضه کند که معادل 11.3 درصد از اسمارت‌واچ‌های فروخته شده به شمار می‌رود.

آنچه می‌تواند در طی ماه‌های آتی به جذابیت رقابت میان این شرکت‌ها بیافزاید، ورود گوگل به این بازار است که باید منتظر ماند و دید که با فیت‌بیت، چگونه خواهند توانست یکه‌تازی‌های اپل و سامسونگ در این عرصه را با چالش مواجه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا