ایرانبازی

شاه دزد ایرانی جایزه معتبرترین رقابت بازی‌های موبایلی خاورمیانه را ربود

شاه دزد یکی از بازی های جدید و پرطرفدار موبایل در ایران، موفق به کسب جایزه بهترین بازی چند نفره دررقابتهای بین‌المللی بازیهای موبایلی IMGA حوزه خاورمیانه و شمال آفریقا شد.

International Mobile Gaming Awards یا IMGA قدیمی‌ترین مراسم اهدای جوایز بازیهای مخصوص موبایل است که فعالیت خود را از سال ٢٠٠۴ شروع کرده است. این مسابقه یکی از رقابت های مهمی است که باسنجش کارایی و خلاقیت به کار رفته در بازیهای موبایلی، سازندگان بازی و سرگرمی را در رقابتی شدید به چالش کشیده و به گسترش این صنعت کمک می‌کند. از جمله بازیهایی که موفق به کسب این جایزه شده‌اند می‌توان به بازی‌های مطرح Clash of Clans و Candy Crush Saga اشاره کرد.

بازی شاه دزد یا Looters یک بازی استراتژی و چند نفره آنلاین است که در آن بازیکنان با خلاقیت و تلاش، برایساخت ثروتمندترین قلعه دنیا با یکدیگر رقابت می کنند. پیش از این شاهدزد موفق به کسب افتخارات متنوعی در جشنواره‌های داخلی و خارجی شده که بخشی از آنها عبارت است از: فینالیست مسابقه ایندی پرایز لندن ٢٠١٩ ، نامزد بهترین بازی سال ١٣٩٧ جشنواره ایران ساخت، فینالیست مسابقه ایندی پرایز چین ٢٠١٨ و بهترین بازی سال ازدیدگاه هنری در چهارمین جشنواره بازی سازان مستقل ایران.

استودیو بازیسازی کاریزما (شرکت گیتا آوران نواندیشه) تولید کننده بازی شاه دزد، یکی از استارتاپ های مستقر در«استارتاپ استودیو کنترلتک» از زیر مجموعه‌های «گروه مالی فیروزه» است که از طرف معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت خلاق در برنامه توسعه زیستبوم شرکتهای خلاق شناخته شده است.

کاریزما برای انتشار بازی در ایران با استودیوی پاییزان همکاری می‌کند که پیشینه بسیار موفقی در نشر بازیهای محبوب در ایران مانند بازی پسرخوانده دارد. گروه مالی فیروزه که در سال ١٣٨۴ تاسیس شده در سالهای اخیر درحمایت از کسب و کارهای دانش بنیان پیشرو بوده و در استارتاپهای موفق ایرانی همچون شیپور، کنترلتک، لوپیک و داستان من سرمایه‌گذاری کرده است.

توضیحات بیشتر در مورد جایزه IMGA در سایت رسمی مسابقات
دانلود بازی شاه دزد از کافه‌بازار

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا