سامسونگموبایل

گوشی تاشو W20 سامسونگ تا چند روز آینده رونمایی می‌شود

در حالی که تمام دنیا منتظر رونمایی از گوشی تاشو شرکت موتورولا هستند، در آن طرف دنیا چاینا موبایل در اکانت ویبو خود اعلام کرد که گوشی تاشو مدل «W20 5G» سامسونگ طی همین ماه رونمایی خواهد شد. هنوز مشخص نیست این گوشی در کشورهای به‌غیر از چین نیز عرضه می‌شود یا خیر.

چند هفته پیش بود که تصاویر و تیزرهایی از گوشی تاشو جدید سامسونگ منتشر شد و نام W20 نیز همان موقع برای این دیوایس عنوان شده بود.

نکته جالب تاریخ رونمایی از این گوشی تاشو است. مطمئنا سامسونگ از مدت‌های پیش همزمان در کنار گلکسی فولد روی طراحی این گوشی کار کرده تا نواقص گلکسی فولد در این دیوایس برطرف شده و کامل و بی‌نقص روانه بازار شود.

رونمایی گوشی تاشو W20 سامسونگ

از آنجایی که موتورولا هم قصد دارد طی همین ماه از گوشی تاشو RAZR رونمایی کند، مطمئنا سامسونگ تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرد تا قبل از رخداد این شرکت از W20 5G پرده‌برداری کند.

حال هر اتفاقی که بیفتد، حداقل این را می‌دانیم که تا چند هفته دیگر دو گوشی تاشو جدید به دنیا معرفی خواهند شد و تنور گوشی‌های تاشو بیش از پیش داغ‌ خواهد شد.

تنها سوالی که فعلا در ذهن طرفداران بدون پاسخ مانده این است که آیا گوشی تاشو W20 سامسونگ خارج از چین نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

منبع: GSMArena

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. توسعه اینستاگرام کودکان به‌طور موقت متوقف شد؛ نمایندگان آمریکا: پروژه باید کاملا لغو شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا