اپل

گلایه کاربران آیفون از باگی جدید در آی او اس 13

اپل در اواسط ماه سپتامبر رسما عرضه آی او اس 13 را آغاز کرد. نسخه‌ای که اگرچه با استقبال زیادی همراه شد اما طولی نکشید که به عنوان یکی از پرباگ‌ترین نسخه‌های آی او اس در طی سال‌های اخیر شناخته شد.

در همین رابطه، اخیرا دارندگان آیفون از وجود مشکلی جدید در گوشی‌های خود پس از دریافت این بروزرسانی خبر دادند. طبق آنچه گزارش شده، تعداد زیادی از کاربران آی او اس 13 اعلام کردند که سیستم عامل دستگاه‌شان، اپلیکیشن‌هایی را که در پس‌زمینه در حال اجرا هستند، به طور ناگهانی می‌بندد که به نظر می‌رسد این مشکل مربوط به مدیریت مموری دستگاه است.

این مشکل باعث می‌شود تا اجرای برخی از اپلیکیشن‌ها در بک‌گراند، پس از سوییچ کردن به یک برنامه دیگر متوقف شود. برای مثال اپلیکیشن‌هایی همچون Camera و یا iMessage در حال اجرا، پس از آمدن به بک‌گراند، عملکردشان متوقف می‌شود.

هنوز مشخص نیست که آیا این مشکل، باگی جدید در آی او اس است یا پس از دریافت بروزرسانی آی او اس 13.2 مشاهده شدهاست. برخی مدعی شده‌اند که مشکل مذکور تنها در گوشی‌های قدیمی‌آیفون رخ می‌دهد اما اخیرا دارندگان مدل‌های آیفونن 11 و آیفون 11 پرو و همچنین آیپد پرو، مشکلات مربوط به مدیریت رم را در دستگاه‌های خود گزارش داده‌اند.

با این حال، نکته آزاردهنده اینجاست ک ممکن است کاربر در حین حین اجرای برنامه‌ای خاص، نیاز به سوییچ کردن به برنامه‌ای دیگر باشد که در پی این باگ، تمامی‌اطلاعات و یا دستوراتی را که وارد کرده است، پس از سوییچ کردن از بین خواهند رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا