سامسونگ

سامسونگ کانسپت گوشی تاشو جدید خود را رونمایی کرد

شرکت سامسونگ روز گذشته در جریان کنفرانس برنامه‌نویسان این شرکت از یک کانسپت جدید رونمایی کرد. در این طرح مفهومی که سامسونگ نامی را برای انتخاب نکرده، گوشی به طور کامل از عرض قابلیت تا شدن دارد.

البته سامسونگ خیلی راجع به این کانسپت توضیحاتی را ارئه نکرد و هنوز مشخص نیست که شرکت این طرح مفهومی را به مرحله تولید می‌رساند یا خیر. همچنین درباره سخت‌افزار به‌کاررفته در این گوشی هم صحبتی نشده و کسی نمی‌داند تکنولوژی به‌کاررفته در نمایشگر این گوشی نسبت گلکسی فولد فعلی ارتقاء پیدا کرده یا خیر.

کانسپت گوشی تاشو جدید سامسونگ

سامسونگ از زمان معرفی گلکسی فولد تلاش‌های زیادی برای بهبود و ارتقاء رابط کاربری اندروید داشته و گفته می‌شود این شرکت در حال حاضر روی رابط کاربری «One UI 2» کار می‌کند. ظاهرا این نسخه از رابط کاربری سامسونگ در مقایسه با رابط کاربری که شرکت امسال همزمان با معرفی گلکسی اس10 و نوت10 معرفی کرد، ارتقاء پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد این طرح مفهومی گوشی تاشو که روز گذشته سامسونگ از آن رونمایی کرد، آینده گوشی‌های تاشو را نشان بدهد. با اینکه گلکسی فولد در ابتدای عرضه با مشکلات بزرگی مواجه بود، بعید به نظر می‌رسد سامسونگ بخواهد عرصه گوشی‌های تاشو را به همین راحتی ترک کند. شاید این شرکت کره‌ای شب گذشته جزئیات این گوشی را فاش نکرد اما به طور غیرمستقیم اعلام کرد آینده گوشی‌های تاشو اینگونه خواهند بود.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا