پهپاد

انتشار تصاویر و مشخصات پهپاد کوچک «مویک مینی» شرکت DJI

ساعاتی پیش، تصاویری از پهپاد کوچک مویک مینی شرکت DJI در یک فروشگاه کانادایی منتشر شده که اطلاعاتی را در خصوص شکل ظاهری و همچنین مشخصات فنی این محصول در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

چندی پیش، این محصول در وب‌سایت FCC نیز رویت شد که از نزدیک بودن زمان رونمایی این محصول حکایت داشت. اکنون و با توجه به اطلاعاتی که فاش شده، می‌توان گفت که مویک مینی با قیمت تقریبی 494 دلار روانه بازار خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های جالب این پهپاد که در وب‌سایت مذکور قید شده، وزن 249 گرمی‌آن است. این یعنی خریداران مویک مینی در آمریکا (و بزودی بریتانیا) نیازی به ثبت این پهپاد و دریافت مجوز پرواز برای آن نخواهند داشت.

مدل قبلی متعلق به شرکت DJI، مویک ایر نام داشت که با وزن 430 گرم عرضه شد که بسیار بیشتر از وزن 250 گرمی‌است که FAA برای پهپادها تعیین کرده است. طبق قانون این اداره، پهپادهایی با وزن بیشتر از 250 گرم، می‌بایست قبل از پرواز مجوز این نهاد را کسب کنند.

بررسی اختصاصی پهپاد مویک پرو

حال مدل جدید یعنی مویک مینی که در حالت جمع، اندازه آن از یک کف دست فراتر نمی‌رود، می‌تواند مجوز این اداره در آسمان به پرواز درآید. بر اساس اطلاعاتی که منتشر شده، مویک مینی قادر است تا 30 دقیقه پرواز و ویدیوهایی با رزولوشن 2.7k را ثبت کند.

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص زمان رونمایی و عرضه این محصول به بازار منتشر نشده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که مویک مینی در روز چهارشنبه همین هفته برای علاقمندان معرفی خواهد شد.

انتشار تصاویر و مشخصات پهپاد کوچک «ماویک مینی» شرکت DJI

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا