پوشیدنی هوشمند

دستبند هوشمند «هواوی بند 4» با نمایشگر رنگی معرفی شد

شرکت هواوی چند روز پیش از دستبند سلامتی جدید خود با نام «بند 4» رونمایی کرد. جالب اینکه این دستبند شباهت زیادی به دستبند هوشمند 5i این شرکت که اخیرا معرفی شد دارد.

هواوی بند 4 از نمایشگر 0.96 اینچی دوبعدی رنگی بهره می‌برد و رزولوشن آن 160×80 پیکسل اعلام شده است. این دستبند هوشمند قادر است اطلاعاتی همچون زمان، تاریخ، اطلاعات تمرینی و نوتیفیکیشن برنامه‌ها را نمایش دهد.

دستبند هوشمند جدید هواوی همچنین به سیستم نظارت بر ضربان قلب و خواب کاربر هم مجهز شده و قادر است فعالیت‌ها را از جمله پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری کردن تحت نظارت قرار دهد.

هواوی بند 4

این دستبند سلامتی در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری نیز مقاوم بوده و می‌توان آن را با گوشی‌های هوشمند اندروید نسخه 4 به بالا و iOS 9  به بالا متصل کرد. در این دستبند هوشمند از بلوتوث نسخه 4.0 استفاده شده اما خبری از تکنولوژی NFC نیست.

بند 4 در سه رنگ مختلف عرضه می‌شود: مشکی گرافیتی، صورتی مات و قرمز. ضمنا این دستبند به باتری 91 میلی‌آمپری مجهز بوده که به ادعای هواوی می‌تواند بین 7 تا 9 ساعت کار مداوم دوام بیاورد.

اسمارت بند جدید هواوی به کانکتور یواس‌بی نوع A مجهز شده است. این یعنی شما می‌توانید دستبند را مستقیما به پورت‌های یواس‌بی نوع A متصل کنید تا سریعا شارژ شود.

هواوی بند 4 در حال حاضر در کشورهای اندونزی و تایلند با قیمت 30 دلار عرضه می‌شود. بند 4 قرار است از 4 روز دیگر نیز رسما وارد بازار کشور چین شود.

منبع: GSMArena

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا