تکنولوژی

گوشی جان‌سخت Dogee S95 Pro با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

اگرچه نام و آوازه Dogee به بلندای شهرت بزرگان صنعت گوشی‌های هوشمند نمی‌رسد، اما این شرکت هر ازچندگاهی محصولات جذاب و جالبی را تولید و به بازار گوشی ها تزریق می‌کند. شرکت گوشی مدل S95 pro را معرفی کرده است.

گوشی Dogee S95 Pro که ترکیبی از یک گوشی جان‌سخت و مجهز به مشخصات فنی قابل‌قبول را پیش روی علاقمندان قرار می‌دهد. این دستگاه از استاندارد IP98 و IP69K بهره می‌برد که مقاومت بدنه آن در برابر نفوذ آب و گردوغبار را تضمین می‌کند.

این گوشی همچنین در عمق 3 متری آب، تا 4 ساعت بدون کوچک‌ترین مشکلی کار خواهد کرد. استاندارد دیگر این گوشی، MIL-STD-810G است که حکم بر سرسختی بدنه آن در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی می‌دهد.

ضخامت بدنه S95 Pro برابر با 13.8 میلیمتر و وزن آن نیز حدود 285 گرم عنوان شده است. در دل این بدنه نیز شاهد بکارگیری پردازنده هلیو پی 90 به همراه رم 8 گیگابایتی و حافظ ذخیره‌سازی 128 گیگایتی قابل ارتقا از طریق کارت میکرو ای‌دی هستیم.

شرکت Dogee این گوشی را به دوربین سه‌گانه مجهز کرده که از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.8، یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک سنسور التراواید بهره می‌برد. در قسمت جلویی بدنه نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 برای ثبت عکس‌های سلفی تعبیه شده است.

انرژی روشن ماندن گوشی Dogee S95 Pro از طریق یک باتری 5150 میلی‌آمپری تامین می‌شود که از فناوری شارژ وایرلس 10 واتی و شارژ سیمی‌24 واتی بهره می‌برد. نرم افزار این گوشی نیز مبتنی بر اندورید 9 پای تعبیه شده است. قیمت این گوشی برابر با 399 دلار تعیین شده است.

گوشی جان‌سخت Dogee S95 Pro مجهز به دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

منبع: gsmarena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا