خودرو الکتریکی

تصاویر اولین خودروی الکتریکی مفهومی شرکت لکسوس منتشر شد

اولین خودروی الکتریکی لکسوس ماه آینده رونمایی می‌شود. برند لوکس کمپانی تویوتا این هفته در نمایشگاه خودرو توکیو تصاویری از طرح مفهومی جدید خود که ترکیبی از ایده‌های فوق پیشرفته طراحی خودرو برای آینده محسوب می‌شود رونمایی کرد. گفته می‌شود LF-30 Electrified لکسوس که تصاویر آن را مشاهده می‌کنید به قابلیت‌هایی از جمله تشخیص حرکات، واقعیت افزوده، سیستم خودران و حتی پهپاد مجهز است.

اولین خودروی الکتریکی لکسوس

خودرو LF-30 Electrified یک خودرو کوپه منحصر به فرد با ظرفیت چهار سرنشین است که درون اتاق با نمایشگرها و امکانات منحصر به فرد تجهیز شده است. صندلی‌های این خودرو طبق گفته شرکت لکسوس به نوعی ماهیچه مصنوعی مجهز شده که فرم آن متناسب با شکل بدنی سرنشین مطابقت پیدا می‌کند.

خودرو LF-30 Electrified همانطور که در تصاویر هم دیده می‌شود، به جلوپنجره یکدست و سقف شیشه‌ای که یک سری اطلاعات به خصوص مانند، ویدیو، موقعیت ستارگان و لوکیشن را نمایش می‌دهد، مجهز شده است. همچنین سرنشینان این خودرو می‌توانند از طریق دستورات صوتی یا حرکات به‌خصوص دست با دستیار هوشمند «SkyGate» تعامل داشته باشند. این دستیار در در تنظیم دمای درون اتاق، صدای ضبط، تنظیمات رانندگی، موقعیت یابی و حتی پیشنهاد سرگرمی‌های مختلف به سرنشینان کمک می‌کند.

اولین خودروی الکتریکی لکسوس

نکته جالب بعدی اینکه سرنشینان می‌توانند شیشه‌ها را به دلخواه کاملا مات یا شفاف کرده و از این طریق ورود نور محیط به داخل خودرو را شخصا کنترل کنند. لکسوس تاکید کرده مواد به‌کاررفته در ساخت این خودرو کاملا تجزیه‌پذیر هستند.

خوردو لکسوس LF-30 Electrified

شرکت لکسوس ظرفیت باتری LF-30 Electrified را 110 کیلووات بر ساعت اعلام کرده که پیش‌بینی می‌شود با هر مرتبه شارژ باتری بتواند مسافتی حدود 500 کیلومتر را بپیماید. ضمنا موتور این خودرو با توان خروجی 400 کیلووات (معادل 536 اسب بخار) قادر است در 3.8 ثانیه از سرعت 0 به 100 برسد.

در ادامه می توانید تصاویری از LF-30 Electrified شرکت لکسوس را مشاهده کنید.

خوردو لکسوس LF-30 Electrified

اولین خودروی الکتریکی لکسوس

منبع: ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا