تکنولوژی

قابلیت جدید اینستاگرام برای آنفالو کردن کاربران

اینستاگرام اخیرا یک قابلیت جدید را در دست آزمایش و بررسی دارد که امکان آنفالو کردن آسان دنبال‌کنندگان را برای کاربران این شبکه اجتماعی فراهم می‌کند.

بر اساس توئیتی که اخیرا توسط Jane Manchung Wong منتشر شده، احتمالا در آینده نزدیک، قابلیتی جدید به اینستاگرام اضافه خواهد شد. این ویژگی برای آن دسته از کاربرانی مفید خواهد بود که صدها و یا شاید هم هزاران نفر یا بهتر بگوییم اکانت را دنبال می‌کنند.

بدین معنی که ازین پس، کاربران می‌توانند اکانت‌هایی را که ارتباط کمتری با آن‌ها دارند و یا به نوعی، بی‌اهمیت خوانده می‌شوند، آنفالو کنند. با این حساب، از شلوغی صفحه اصلی یا همان فید اینستاگرام کاسته خواهد شد و پست‌های بی‌اهمیت و نامرتبط کمتر به نمایش درخواهند آمد.

در حال حاضر، فید اینستاگرام پست‌هایی را بیشتر به نمایش درمی‌آورد که مورد علاقه کاربران هستند و افراد، بیشترین تعامل را با آن‌ها دارند. همانطور که می‌دانید، پست‌های متعلق به این افراد بالاتر از دیگر پست‌ها قرار می‌گیرند.

با این حال، اکانت‌ها و یا افرادی نیز وجود دارند که ممکن است شما جزو دنبال‌کنندگان آن‌ها باشید، اما شاید دیگر آن ارتباطی که در گذشته وجود داشته، برقرار نباشد و یا دیگر علاقه‌ای به مطالبی که منتشر می‌کنند، نداشته باشید.

در این صورت، بهترین راه آنفالو کردن است تا دیگر این محتوا در فیدتان به نمایش درنیایند. هنوز اطلاعات دقیقی در این رابطه در دست نیست، اما گفته می‌شود که به لطف قابلیت مذکور، اکانت‌هایی که توسط کاربر فالو یا دنبال شده‌اند، در چند گروه دسته‌بندی می‌شوند و می‌توان راحت‌تر آن‌ها را مشاهده و مدیریت کرد.

این دسته‌بندی بر اساس میزان تعامل کاربر با این اکانت‌ها و همچنین محتوایی که منتشر می‌شوند، صورت می‌گیرد. از این رو، کاربران می‌توانند اکانت‌های کم‌اهمیت را مشاهده کرده و در صورت تمایل، آن‌ها را آنفالو کنند.

این قابلیت در مرحله تست و ارزیابی قرار دارد و فعلا نمی‌توان با قاطعیت از اضافه شدن آن به اپلیکیشن اینستاگرام سخن گفت.

منبع: Ubergizmo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا