اپل

قیمت آیفون SE2 فاش شد

مینگ چی-کو، تحلیلگر ارشد محصولات اپل در تازه‌ترین افشاگری خود اعلام کرد که آیفون SE2 با قیمت 399 دلار عرضه خواهد شد.

چندی پیش در خبرها آمده بود که اپل تولید نسل جدید گوشی‌های مقرون‌ به‌صرفه آیفون SE2 را در دستور کار قرار داده و بزودی شاهد رونمایی این محصول خواهیم بود. در همین رابطه، امروز این تحلیلگر علاوه بر افشای قیمت، اطلاعاتی را نیز در خصوص مشخصات این گوشی اعلان کرد.

طبق گفته مینگ چی-کو، آیفون SE2 مجهز به رم 3 گیگایتی و تراشه A13 مجهز خواهد بود که این چیپست در آیفون 11 نیز بکار رفته است. وی مدعی شد که این گوشی در سه ماهه نخست سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

این تحلیلگر برجسته در ادامه عنوان کرد که شاهد عرضه آیفون SE2 در دو مدل حافظه 64 و 128 گیگابایتی خواهیم بود. این در حالیست که پیشتر تنها مدل 128 گیگابایتی برای این محصول پیش‌بینی شده بود. احتمالا این گوشی در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و قرمز به دست خریداران خواهد رسید.

طبق گفته مینگ چی-کو، آیفون SE2 از قابلیت تاچ سه‌بعدی بی‌بهره خواهد بود که البته این موضوع، چندان هم عجیب نیست چراکه در آیفون‌های امسال نیز این ویژگی حذف شده است. این تحلیلگر گفت که آیفون SE2 از لحاظ شکل ظاهری، شبیه به آیفون 8 طراحی خواهد شد.

قیمت 399 دلاری که برای آیفون SE2 پیش‌بینی شده، دقیقا برابر با قمیت مدل نخست آیفون SE است که در سال 2016 به بازار عرضه شد. البته اندکی بعد قیمت این مدل به 349 دلار، تقلیل یافت. با این حال، فروش گوشی‌هایی از این دست که از قیمت پایینی برخوردارند، برای اپل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید منتظر ماند و دید که واکنش خریداران به عرضه این محصول چه خواهد بود.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا