تکنولوژی

هدفون گیمینگ سنهایزر با طول عمر باتری 100 ساعته معرفی شد

اگر به دنبال خرید هدفون گیمینگ پیشرفته و با قابلیت‌های بروز هستید، پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی هم به محصول جدید شرکت سنهایزر به نام GSP 370 بیاندازید. هدفونی که ویژه گیمرها طراحی شده و می‌تواند تجربه لذت‌بخشی از اجرای بازی‌ها را برای کاربران به ارمغان آورد.

سنهایزر بیش از هر هر چیز بر روی تفاوت‌های این هدفون با دیگر هدفون‌های مشابه تاکید کرده؛ اما سوالی که پیش می‌آید این است که این تفاوت در چیست؟ سنهایزر در پاسخ به این سوال اعلام کرد که محصول جدید این شرکت یعنی GSP 370، از یک باتری پیشرفته‌ای بهره می‌برد که قادر است با یک بار شارژ، تا 100 ساعت شارژ را در خود نگاه دارد و به دستگاه تزریق کند.

این یعنی، کاربرانی که تاکنون تنها می‌توانستند تا چند ساعت با هدفون‌های خود به اجرای بازی بپردازند، اکنون و با هدفون گیمینگ جدید GSP 370 سنهایزر، می‌توانند تا چند هفته و یا شاید هم یک ماه از آن استفاده کنند، بدون آنکه نیازی به شارژ مجدد داشته باشند.

به عبارتی دیگر و با در نظر گرفتن طول عمر 100 ساعته باتری، اگر کاربر حدود 6 ساعت در روز بازی کند، می‌تواند تا چهار ماه از این هدفون استفاده کند و از شارژ آن بی‌نیاز باشد. از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های هدفون GSP 370 می‌توان به نویز کنسلینگ یا همان حذف صداهای مزاحم اطراف اشاره کرد که قادر است به صورت خودکار و همزمان با خارج شدن هدفون از سر، خاموش شود.

قسمت زیری هدبند این هدفون بسیار نرم طراحی شده‌اند تا فشار روی سر کاربر به کمترین حد ممکن برسد و در استفاده‌های طولانی‌مدت، مشکلی را برای وی بوجود نیاورد. همچنین، ایرکاپ‌های GSP 370 از مموری فوم تشکیل شدند و با توجه به شکل سر کاربر، تغییر زاویه خواهند داد.

سنهایزر اعلام کرده که هدفون گیمینگ GSP 370 با قیمت 200 دلار در بازار به فروش خواهد رفت.

هدفون گیمینگ سنهایزر با طول عمر باتری 100 ساعته معرفی شد

منبع: ubergizmo

نوشته های مشابه

‫210 دیدگاه ها

  1. 프라그마틱 슬롯에 대한 설명 정말 감사합니다! 더불어, 제 사이트에서도 프라그마틱과 관련된 내용을 찾아보세요. 함께 발전하며 더 많은 지식을 얻어가요!
    http://www.pragmatic-game.net

    프라그마틱의 빙고 게임은 항상 즐겁고 흥미로워요. 여기에서 더 많은 빙고 게임 정보를 확인하세요!

    http://customercaresupportnumber.com/
    https://www.wilsonamado.com
    https://www.buycelebrex.site

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا