شبکه‌های اجتماعی

حذف بخش فالویینگ اینستاگرام و اضافه شدن حالت شب برای کاربران آی او اس

اینستاگرام روز گذشته از دو تغییر بزرگ در به‌روزرسانی جدید خود خبر داد از جمله حذف بخش فالویینگ اینستاگرام

. طبق گزارش‌ها این هفته قرار است بخش فالووینگ (Following Tab) از اپلیکیشن اینستاگرام حذف شود. این تب به این منظور طراحی شده که کاربر بتواند از فعالیت‌های دوستان خود در اینستاگرام باخبر شود، مثلا ببیند دوستان او چه پست‌هایی را لایک کرده و چه افرادی را جدیدا دنبال کرده‌اند. البته قرار است این ویژگی از اواخر هفته اجرا شود. پس از اعمال این تغییر، گزینه قلب پایین صفحه تنها فعالیت‌های شما را نمایش خواهد داد.

آپدیت جدید اینستاگرام

«ویشال شاه» مدیر بخش محصولات اینستاگرام درباره این تغیرات می‌گوید که این تب به خاطر ساده‌تر کردن اپلیکیشن و اینکه بسیاری از کاربران از وجود آن مطلع نبودند قرار است حذف شود. او همچنین معتقد است این تب گاهی اوقات موجب بهم خوردن روابط دوستانه بین کاربران شده است. برای مثال شما منتظر یک پیام از طرف دوستتان هستید اما پس از اینکه پاسخی دریافت نمی‌کنید سراغ اینستاگرام رفته و در این تب می‌بینید که دوستتان در حال فعالیت است. این مسئله در بسیاری از موارد گزارش شده، موجب بهم خوردن روابط بین دوستان شده است.

بنابراین حذف بخش فالویینگ اینستاگرام لزوما از دست دادن یک ویژگی نیست.

 

حالت شب برای کاربران آی او اس 13

دیگر ویژگی که از روز گذشته به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شده، حالت شب یا همان (Dark mode) است که البته این ویژگی در حال حاضر برای کاربران آی او اس 13 فعال شده است. حالت شب یکی از ویژگی‌هایی است که کاربران از مدت‌ها پیش منتظر آن بودند.

متاسفانه این ویژگی فعلا از طریق اپلیکیشن قابل دسترس نیست و برای استفاده از این قابلیت، اپلیکیشن بایستی با سیستم عامل آیفون یا آپید شما همخوانی داشته باشد که در این مورد منظور همان آی او اس 13 است.

در کل اگر آیفون شما از آی او اس 13 پشتیبانی می‌کند، برای بهره‌مندی از حالت شب به اپ استور رفته و اینستاگرام خود را آپدیت کنید.

منبع: ورج

‫314 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا