تکنولوژی

آموزش دانلود ویدیوهای اینستاگرام در ویندوز و مک

احتمالا شما هم روش‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی را برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام در گوشی‌ها یا تبلت‌ها استفاده کرده‌اید یا حداقل با آنها آشنایی دارید. اما در این گزارش قصد داریم سه روش برای دانلود ویدیوهای اینستاگرام در ویندوز و مک را به شما آموزش دهیم. با استفاده از این دو روش می‌توانید ویدیوهای اینستاگرام را به راحتی درون ویندوزی یا مک ذخیره کرده و بدون دردسر آنها را مشاهده کنید.

روش اول

دانلود ویدیوهای اینستاگرام با استفاده از «سورس کدها»

قدم اول: در این روش ابتدا از طریق کامپیوتر خود ویدیوی مورد نظر را باز کنید سپس با کلیک راست بر روی قسمت سمت راست ویدیو (مانند تصویر زیر) گزینه «View page source» یا «Inspect Element» را انتخاب کنید.

دانلود ویدیوها اینستاگرام

قدم دوم: حال کلیدهای «ctrl» و «F» را همزمان فشار دهید تا نوار جستجو برایتان باز شود. سپس در این نوار پسوند «.mp4» را تایپ کنید. نوار جستجو کدهایی را که در آنها پسوند .mp4 وجود دارد پیدا می‌کند.

قدم سوم: لینکی را که در جلوی «src=» قرار دارد کپی کنید و سپس در نوار آدرس جدید مرورگرتان وارد کنید. پس از کپی کردن لینک، بر روی نوار کلیک راست کرده و گزینه «Save Video as» را انتخاب کنید. البته این لینک را می توانید درون برنامه دانلود منیجر هم کپی و سپس دانلود کنید.

دانلود ویدیو اینستاگرام

روش دوم

استفاده از افزونه کروم

دانلود ویدیوهای اینستاگرام در کامپیوتر با استفاده از نرم‌افزار هم کار بسیار آسانی است. در ادامه و با انجام دادن مراحل زیر می‌توانید این کار را به آسانی انجام دهید.

قدم اول: ابتدا مرورگر کروم را باز کنید سپس روی این لینک کلیک کنید و افزونه کروم «Instag Downloader» را دانلود کنید. این افزونه بر روی مرورگر کروم و سیستم عامل‌های ویندوز و مک به خوبی کار می‌کند.

قدم دوم: همانند تصویر گزینه «Add to chrome» را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا پروسه نصب و اجرا به‌طور کامل انجام شود.

افزونه instag downloader

قدم سوم: حال از طریق مرورگرتان ویدیوی مورد نظر در اینستاگرام را باز کنید. سپس در قسمت سمت راست بالای ویدیو (طبق تصویر) روی گزینه دانلود کلیک کنید تا ویدیو مستقیما درون کامپیوترتان ذخیره شود.

اینستاگرام دانلودر

روش سوم

سرویس اینستاگرام دانلودر

سرویس آنلاین «Instagram Downloader» هم می‌تواند ویدیوهای اینستاگرامی شما را مستقیما برایتان دانلود کند.

کافی است لینک ویدیوی مورد نظرتان را درون نوار جستجوی این سرویس کپی کنید. سپس ویدیو مورد نظر با فرمت دلخواه شما دانلود خواهد شد.

برای استفاده از این سرویس می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

منبع: کول ماستر

نوشته های مشابه

‫1,348 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا