متا

استوری گروهی از فیسبوک به اینستاگرام رسید

چندی پیش در خبرها داشتیم که فیسبوک قصد دارد تا قابلیت استوری گروهی را از این شبکه اجتماعی محبوب حذف کند. قابلیتی که تقریبا یک سال از عمر آن می‌گذرد و از آنجایی که نتوانست رضایت مدیران این شرکت را جلب کند، تصمیم بر آن شد تا عطایش را به لقایش ببخشند.

اما اخیرا خبرهایی به دست آمده که از احتمال اضافه شدن استوری گروهی به اینستاگرام حکایت دارند. شخصی به نام جین منکان وانگ که از جمله افشاگران اطلاعات دنیای فناوری محسوب می‌شود، اعلام کرد که کد تستی را کشف کرده که مربوط به قابلیت استوری گروهی در اینستاگرام است.

پیش‌بینی نحوه استفاده و کار با این قابلیت نیز کار سختی نیست. با این قابلیت، کاربران می‌توانند استوری‌های خود را برای گروه‌هایی که در آن عضویت دارند، ارسال نمایند. با این کار، دیگر سایر کاربران و یا حتی دوستان نزدیک یا همان Close Friend، قابلیت مشاهده استوری‌ها را نخواهند داشت.

البته این ویژگی فعلا در حد تست و ارزیابی است و ممکن است همانند دیگر ویژگی‌هایی که در این مرحله قرار داشتند، به فاز عرضه عمومی‌نرسد. اما به نظر می‌رسد که استوری گروهی در اینستاگرام با استقبال بیشتری به نسبت فیسبوک در این شبکه اجتماعی مواجه خواهد شد چرا که اخیرا و در طی گزارشی که توسط این شرکت منتشر شده، استوری اینستاگرام به عنوان قابلیتی کلیدی در این اپلیکیشن ایفای نقش می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا