عکاسی

دوربین گوپرو هیرو 8 بلک با لوازم جانبی جدید معرفی شد

گوپرو بالاخره از جدیدترین دوربین خود تحت عنوان گروپرو هیرو 8 بلک (Hero 8 Black) پرده برداشت. دوربینی که در کلاس یک پرچمدار و با قیمت 399 دلار روانه بازار خواهد شد و قادر است نسبت به مدل قبلی این شرکت یعنی هیرو 7 بلک، تصاویری با کیفیت بالاتر را در اختیار علاقمندان به این برند قرار دهد.

جدای از ارتقای قابلیت‌های هیرو 8 بلک، چه از لحاظ سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری، ویژگی بارز این دوربین لوازم جانبی جدیدی است که گوپرو تحت عنوان Mods برای این دوربین در نظر گرفته است. با این اکسسوری، کاربران می‌توانند میکروفونی با کیفیت بالا، نور LED کوچک اما پرقدرت و نمایشگری با قابلیت باز شدن را به دوربین خود اضافه کنند.

اگرچه هرکدام از این لوازم جانبی می‌توانند به تنهایی نیز مفید باشند، اما در کنار هم می‌توانند تجربه متفاوتی را از کار با دوربین‌های گوپرو برای کاربران به ارمغان آورند. و اما در خصوص این وسایل جانبی باید که محصول نخست Media Mod نام دارد که قرار است با قیمت 79 دلار به بازار عرضه شود.

مدیا ماد از لحاظ ظاهری، شبیه به قاب دوربین Frame گوپرو طراحی شده و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. درواقع، مدیا ماد متشکل از یک میکروفون، درگاه USB-C، HDMI و ورودی 3.5 میلیمتری است و به دو مانت یا همان نگهدارنده مجهز شده که دو ماد دیگر گوپرو به آن متصل خواهند شد.

ماد دوم، Display Mod نام دارد که در اصل، یک نمایشگر 1.9 اینچی است و به مدیا ماد متصل می‌شود. اگرچه این ماد، ضخامت قسمت پشتی دوربین را افزایش می‌دهد اما از قابلیت چرخش برخوردار است که برای ثبت عکس‌های سلفی به کار خواهد آمد.

سومین ماد معرفی‌شده توسط گوپرو، Light Mod است که از بدنه‌ای ضدآب برخوردار است و می‌تواند نوری 200 لومنی را ارائه دهد. گوپرو قیمت این محصول را برابر با 49 دلار تعیین کرده است. گفتنی است لایت ماد و دیسپلی ماد، هر دو به باتری‌هایی جداگانه مجهزند، بدین معنی که روشن بودن آن‌ها تاثیری در کاهش شارژ باتری دوربین نخواهد داشت و به طور مستقل عمل خواهند کرد.

طبق گفته گوپرو، لاید ماد با قابلیت‌های همچون باتری جداگانه، اندازه مناسب و کیفیت بالا قطعا مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت. این شرکت اعلام کرد که به زودی مادهای دیگری نیز تولید و روانه بازار خواهند شد.

حال از مادها کمی‌فاصله می‌گیریم به دوربین گوپرو هیرو 8 بلک می‌پردازیم؛ این دوربین پرچمداری گوپرو در بازار دوربین‌ها را به دوش خواهد کشید و قادر است ویدیوهای 4K را با سرعت 60 فریم بر ثانیه ثبت کند. طبق گفته این شرکت، در هیرو 8 بلک از قابلیت HyperSmooth استفاده شده که البته این ویژگی در مدل هیرو 7 بلک نیز بکار رفته اما با این تفاوت که در مدل امسال، شاهد ارتقای این ویژگی هستیم و اکنون می‌توان در تمامی‌حالت‌ها از آن استفاده کرد.

گوپرو از طریق مادهای جدیدی که ارائه کرده، سعی دارد تا هیرو 8 بلک را به نمونه‌ای متفاوت نسبت به مدل‌های مشابه موجود در بازار تبدیل کند و کاربران را از خرید دوربین‌های گران‌قیمت و مجهز به چنین ویژگی‌هایی بی‌نیاز کند.

 

منیع: ورج

نوشته های مشابه

‫593 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا