آمازون

رونمایی از نسل جدید دوربین های امنیتی آمازون

آمازون در جریان رویداد سخت‌افزاری فصل پاییز 2019 خود از دوربین های امنیتی Stick Up Cam پرده برداشت و این امکان را نیز برای دارندگان زنگ‌های رینگ خود فراهم کرد تا بتوانند از طریق الکسا، با افراد در پشت درب منزل صحبت کنند.

مدل جدید دوربین Stick Up Cam در سه مدل روانه بازار خواهد شد به طوری که یک مدل سیمی‌بوده، مدل دوم از طریق باتری کار می‌کند و انرژی مدل سوم از طریق نور خوشید تامین می‌شود. این دوربین امنیتی قادر است ویدیوهایی با رزولوشن 1080p را ثبت کند و حرکات را تشخیص دهد. این نسخه، همانند مدل سال قبل از قابلیت نایت ویژن یا همان دید در شب نیز بهره می‌برد.

آمازون قیمت این دوربین های امنیتی را 99 دلار تعیین کرده که نسبت به سال قبل، 30 درصد ارزان‌تر شده است. پیش‌فروش این دوربین آغاز شده و قرار است از 23 اکتبر به دست خریداران برسد. البته آمازون از مدل دیگری از این دوربین به نام Stick Up Cam Elite نیز رونمایی کرد که برای امنیت بیشتر با اترنت کار می‌کند، اما هنوز زمانی برای عرضه آن اعلام نشده است.

نسل جدید دوربین امنیتی رینگ

دوربین دیگری که توسط آمازون معرفی شد، Ring Indoor Cam نام دارد که از طراحی جمع‌وجورتری بهره می‌برد و نسبت به مدل قبلی، ارزان‌تر است.  دوربین امنیتی رینگ ویژه استفاده در فضای داخلی منازل طراحی شده و تنها در نسخه سیمی‌عرضه می‌شود. طبق اعلام آمازون، این محصول با قیمت 59 دلار عرضه می‌شود.

این شرکت همچنین، ویدیویی را در این مراسم پخش کرد که امکان گفت‌وگو از طریق زنگ Ring را با فردی که پشت درب خانه مانده، نشان می‌داد. آمازون اعلام کرد که این قابلیت سال آینده به زنگ‌های Ring Doorbell Elites اضافه خواهد شد.

منبع: ورج

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا