پهپاد

وقتی پهپادها به کمک رانندگان در راه مانده می‌آیند

خرابی اتومبیل‌ها در جاده‌ها، اتفاقی اجتنا‌ب‌ناپذیر است. در چنین مواقعی، اولین گام، برقراری تماس با تعمیرکاران و یا امدادرسانان جاده‌ایست تا بتوانند خود را به محلی که خودرو در آن متوقف شده، برسانند.

اما اخیرا شرکتی به 360 Towing Solution Houston طرحی را ارائه داده که بر اساس آن، قبل از اعزام نیروهای امداد به محل توقف خودرو، پهپادهایی به محل ارسال می‌شوند تا وضعیت را بررسی کنند. یکی از مدیران ارشد این شرکت در این خصوص توضیح داد: پهپادی که به محل مورد نظر فرستاده می‌شود، عکس‌ها و ویدیوهایی را از خودرو و موقعیت آن ثبت می‌کند. سپس این تصاویر و ویدیوها به اتاق کنترل ارسال می‌شوند و در اینجا، کارشناسان مشخص می‌کنند که چه نوع یدک‌کش و با چه ابزارهایی به محل اعزام شوند.

ریچاد میلادی، مدیرعامل این شرکت گفت چند سالیست که تکنولوژی پهپادها در صنایع و حوزه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و ما نیز تصمیم گرفتیم تا با کمک این پهپادها، نحوه امدادرسانی جاده‌ای را از شیوه‌های سنتی خارج کنیم. در صورت موفقیت‌آمیز بودن این طرح، کمک‌های دقیق و حساب‌شده‌ای به سمت رانندگی که در جاده‌ها مانده‌اند، روانه خواهد شد.

این شرکت اعلام کرده که احتمالا در ماه آینده میلادی، این طرح را اجرایی خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا