تکنولوژی

کارمیک Oslo در راه است؛ ترکیبی از دوچرخه و اسکوتر الکتریکی

شرکت Karmic که در طی سال‌های اخیر توانسته با تولید دوچرخه‌های نیمه‌الکتریکی، جایی را برای خود در میان تولیدکنندگان این محصول باز کند اخیرا از تصمیم خود را برای تولید دوچرخه‌ای الکتریکی به نام Oslo خبر داد.

این شرکت، برای تهیه سرمایه اولیه ساخت Oslo، آن را در وب‌سایت کیک‌استارتر ثبت کرده که در صورت تهیه بودجه مورد نظر، تولید آن را استارت خواهد زد. و اما در خصوص مشخصات ظاهری این محصول باید گفت که در ساخت Oslo، از طراحی دوچرخه‌هایی با لاستیک‌های پهن و اسکوترهایی با قابلیت نشستن استفاده شده و بدنه آن نیز نسبت به مدل‌های موجود در بازار، جمع‌وجورتر است.

پدال‌های این دوچرخه وجه تمایز آن با دوچرخه‌های الکتریکی Class 2 این شرکت محسوب می‌شوند و کاربر می‌تواند با کمک این پدال‌ها با حداکثر سرعت 30 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. در دل این دوچرخه یک باتری 480 وات‌ساعتی تعبیه شده که قادر است با یک بار شارژ، تا 30 کیلومتر را بپیماید. البته کارمیک احتمالا امکان استفاده از باتری قوی‌تر 990 ساعت‌واتی نیز برای این دوچرخه را نیز برای علاقمندان فراهم خواهد کرد که با کمک آن می‌توان تقریبا دو برابر این مسافت را پیمود.

وزن کلی این دوچرخه الکتریکی حدود 20 کیلوگرم عنوان شده که آن را سبک‌تر از دیگر دوچرخه‌های الکتریکی موجود در بازار معرفی می‌کند. ظاهر این دوچرخه به گونه‌ایست که اگر کسی نام شرکت سازنده آن را نداند، تصور می‌کند که شرکت اپل آن را طراحی کرده است.

کارمیک در این رابطه عنوان کرد: امروزه شاهد تولید دوچرخه‌های الکتریکی متنوعی به بازار هستیم. مدل‌های پیشرفته از قیمت‌هایی بالایی برخوردارند و مدل‌های ارزان‌قیمت نیز با چندان قابل اعتماد نیستند. اینجا بود که ما تصمیم گرفتیم تا چیزی بین این دو را تولید کنیم.

کارمیک Oslo در راه است؛ ترکیبی از دوچرخه و اسکوتر الکتریکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا