اپلسامسونگ

سامسونگ، آیفون 11 را به تمسخر گرفت

هفته گذشته، شرکت اپل با برگزاری کنفرانسی اختصاصی از نسل جدید گوشی‌های آیفون خود پرده برداشت. آیفون‌هایی که مشخصه بارز آن‌ها، دوربین سه‌گانه‌ای بود که از چیدمانی مربعی‌شکل بهره می‌برند و اپل نیز در این رویداد بیش از هر چیزی به قابلیت‌های این دوربین تاکید داشت.

اما شرکت رقیب یعنی سامسونگ با انتشار ویدیویی کوتاه، دوربین آیفون 11 را به سخره گرفت. این شرکت کره‌ای سعی دارد نشان دهد که دوربین مربعی و سه‌گانه آیفون جدید، توانایی رقابت با دوربین گلکسی نوت 10 را ندارد و اختلاف قابلیت‌ها و عملکرد میان این دو دوربین، زیاد است.

در این ویدیو، دو کاربر در حین کار با گوشی جدید آیفون و گلکسی نوت 10 مشاهده می‌شوند که هر دو در حال تماشای یک ویدیو هستند. اما از آنجایی که آیفون‌های جدید از قابلیت لایو بوکه برخوردار نیستند، این ویدیو در گلکسی نوت 10 بسیار زیباتر از آنچه در گوشی آیفون مشاهده می‌شود، به نظر می‌رسد.

در گلکسی نوت 10، کاربر می‌تواند میزان افکت بوکه را با توجه به نواری که در قسمت پایینی نمایشگر رویت می‌شود، کم و زیاد کرده تا بهترین حالت از این ویژگی را بر روی ویدیو اعمال کند.

همانطور که می‌دانید برای استفاده از قابلیت لایو بوکه در آیفون‌های جدید، کاربران می‌بایست از اپلیکیشن‌های ساخت دیگر شرکت‌ها استفاده نمایند و این مساله سبب شده تا سامسونگ برای رقیب سنتی خود کری‌خوانی کند و قابلیت پیشرفته بوکه گلکسی نوت 10 خود را به رخ بکشد.

وقتی سامسونگ، اپل را به سخره می‌گیرد

همانطور که مشاهده می کنید، در ویدیوی سمت راست و با استفاده از قابلیت بوکه قابل‌ تنظیم گلکسی نوت 10، نمایی زیباتر و هنری‌تری از صحنه را شاهدیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا