موبایل

مشخصات و تصویر لورفته موتورولا وان ماکرو

ماه گذشته بود که مشخصات فنی یک گوشی متعلق به شرکت موتورولا در فضای انترنت منتشر شد و بسیاری معتقد بودند این مشخصات فنی به گوشی «موتو جی8» این شرکت تعلق دارد. حال اطلاعات به‌دست آمده جدید نشان می‌دهند که این مشخصات در اصل به مدل وان ماکرو (One Macro) تعلق دارند نه جی‌8.

موتورولا وان ماکرو

همان منبعی که مشخصات فنی این گوشی را لو داده بود اینبار تصویری از موتورلا وان ماکرو را نیز منتشر کرده که نشان می‌دهد این اسمارت‌فون دارای بریدگی کوچک در بالای نمایشگر بوده و حاشیه اطراف صفحه نمایش آن نیز بسیار باریک طراحی شده است. همچنین دکمه‌های پاور و تنظیم صدا نیز با رنگ بنفش در سمت راست گوشی دیده می‌شوند.

گوشی موتورولا وان زوم با قیمت 450 دلار رونمایی شد

ماکرو وان همچنین در سایت «گیک‌بنچ» تحت آزمایش قرار گرفته و ویژگی‌های کلیدی آن از این طریق لو رفته است. چیپست مدل Helio p60، 2 گیگابایت رم و اندروید 9 از جمله مشخصات فنی کلیدی این گوشی هستند. این اسمارت فون در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب نمرات 1429 و 5584 را کسب کرده است. البته هنوز هیچ اطلاعی در رابطه با سایز و رزولوشن نمایشگر، قدرت و تعداد سنسورهای دوربین و حافظه داخلی آن منتشر نشده است.

در تصویر زیر میتوانید این اطلاعات را به طور کامل مشاهده کنید.

مشخصات موتورولا وان ماکرو

راننده های اوبر و لیفت، تبدیل به کارمند می شوند

شرکت موتورولا هنوز اخباری راجع به این گوشی منتشر نکرده اما به نظر می‌رسد در آینده خیلی نزدیک شاهد معرفی آن توسط موتورولا خواهیم بود.

منبع: جی‌اس‌ام آرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا