ایران

تعلیق 200 دفتر به خاطر تخلف در ارایه سیم کارت رایگان به حجاج

این دفاتر در ازای سیم کارت از اطلاعات حجاج برای رجیستری گوشی استفاده می‌کردند

حسین فلاح جوشقانی – رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- در اینستاگرام خود نوشت: ۲۰۰ دفتر فروش مربوط به اپراتورها به علت تخلف در ارائه سیم‌کارت رایگان برای حجاج به منظور سوءاستفاده از آن برای رجیستری گوشی قاچاق تعلیق شدند.

او با بیان اینکه حمایت از اپراتورها و ارایه‌دهندگان خدمات یکی از وظایف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌ عنوان رگولاتور بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور است، افزود: اما در سوی دیگر حمایت از حقوق مردم و حفظ و پیگیری حق‌الناس از اصولی است که همواره وزیر ارتباطات تاکید ویژه‌ای بر آن دارند و من و همکارانم نیز در مجموعه وزارت ارتباطات درباره پیگیری و تحقق آن به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آییم.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همچنین خاطرنشان کرد: از مردم نیز می‌خواهم که به منظور پیشگیری از سوءاستفاده، مدارک شناسایی خود مانند پاسپورت را در اختیار سایر افراد یا دفاتر مسافرتی قرار ندهند.

پیش از این وزیر ارتباطات در توییتر نوشته بود:

«عده‌ای کلاهبردار به حاجیان امسال سیم‌کارت رایگان داده‌اند، سپس از مدارک آن‌ها سوءاستفاده کرده و گوشی قاچاق ثبت کرده‌اند. ولی انگار ما را نشناخته‌اند. خواهند دید که حق‌الناس گفتن‌های ما الکی نیست. با دزدی مبارزه می‌کنیم چه بزرگ باشد و چه کوچک».

مرتبط: قاچاقیچان با پاسپورت زائران کربلا رجیستری را دور می زدند

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا