تکنولوژینمایشگاه IFA 2019

گوشی جدید ال‌جی G8X ThinQ مجهز به نمایشگر دوگانه معرفی شد

شرکت ال‌جی در سایه تصمیم سامسونگ برای عرضه گوشی تاشوی گلکسی فولد، با رویکردی متفاوت نسبت به رقیب سنتی خود به نمایشگاه ایفا 2019 آمد و اسمارت‌فون جدید G8X ThinQ خود را که از قابلیت اتصال به نمایشگر ثانویه بهره می‌برد، معرفی کرد.

نمایشگر اصلی این گوشی به ابعاد 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز است و نمایشگر ثانویه نیز با همین ابعاد و از طریق درگاه USB-C به آن متصل خواهد شد. لولای به کار رفته در این گوشی، امکان چرخش 360 درجه‌ای را برای نمایشگر فراهم می‌کند و از مقاومت بالایی نیز در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی برخوردار است.

در قسمت پشتی، ال‌جی یک نمایشگر 2.1 اینچی را تعبیه کرده که می‌توان از آن برای مشاهده نوتیفیکیشن‌ها و اطلاعات مربوط به زمان استفاده کرد. در این گوشی از مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته‌ای همانند پردازنده اسنپدراگون 855، حافظه رم 6 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی استفاده شده است. دیگر مشخصات G8X ThinQ عبارتند از:

 نمایشگر 6.4 اینچی اولد با رزولوشن 2340 در 1080 و نسبت ابعاد 19.5:9

باتری 4000 میلی‌آمپری

بلندگوهای استریو

ورودی هدفون با دک 32 بیتی

فناوری شارژ وایرلس و شارژ سریع Fast Charge 4.0

دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت

گواهینامه مقاومت بدنه MIL-STD810G

مهندسان ال‌جی، این گوشی را به دوربین دوگانه مجهز کرده‌اند به طوری که یک سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور 13 مگاپیکسلی التراواید را در خود جای داده است. در قسمت جلویی گوشی نیز شاهد بکارگیری یک سنسور 32 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی هستیم.

در خصوص ویژگی‌های نرم‌افزاری G8X ThinQ نیز باید گفت که دوربین این گوشی به قابلیت AI Action Shot مجهز شده که می‌تواند برای عکاسی از سوژه‌هایی با سرعت بالا، بسیار کاربردی باشد. قابلیت لرزشگیر در حالت فیلمبرداری نیز اتقا یافته و می‌توان در حین فیلمبرداری از دوربین جلو به عقب یا برعکس، جابجا شد.

همچنین در این گوشی حالتی به نام ASMR تعبیه شده که می‌تواند حساسیت میکروفون را تا سه برابر نسبت به میکروفون‌های معمولی افزایش دهد.

گوشی جدید G8X ThinQ مجهز به نمایشگر دوگانه معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا