تکنولوژینمایشگاه IFA 2019

ایسوس از سبک‌ترین لپ‌تاپ 14 اینچی جهان رونمایی کرد

شرکت ایسوس در جریان نمایشگاه ایفا 2019 از لپ‌تاپ جدیدی تحت عنوان AsusPro B6 پرده برداشت که ازین پس عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ 14 اینچی جهان را یدک خواهد کشید.

چند سالیت که ایسوس و ایسر در رقابتی جالب بر سر تولید لپ‌تاپ‌هایی با وزن و ضخامت بدنه کم، رقابت می‌کنند و امسال نیز این رویه ادامه داشته است. همانطور که می‌دانید ایسر امروز در جریان کنفرانس خود در ایفا، از مدل جدید سوییفت 5 با وزن تقریبی 950 گرم رونمایی کرد که تا قبل از مراسم ایسوس، سبک‌ترین لپ‌تاپ 14 اینچی به حساب می‌آمد.

اما کنفرانس اختصاصی ایسوس و رونمایی از لپ‌تاپ AsusPro B6 همه چیز را تغییر داد. محصولی که وزن آن حدود 860 گرم عنوان شده است. شاید این ابهام برایتان پیش آمده باشد که احتمالا ایسوس برای پایین آوردن وزن این لپ‌تاپ، از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی در آن استفاده نکرده است.

اما ماجرا اینطور نیست و ایسوس در دل این لپ‌تاپ سبک‌وزن، مشخصاتی همچون پردازنده نسل دهمی‌Core اینتل، امکان استفاده از دو کارت SSD یک ترابایتی، وای‌فای 6 و دوربین IR به همراه قابلیت ویندوز Hello استفاده کرده است.

همانند دیگر لپ‌تاپ‌های ایسوس، این محصول نیز به نمایشگر 14 اینچی مجهز شده که البته به دلیل حاشیه‌های بسیار کم اطراف نمایشگر، به نظر می‌رسد که یک محصول 13 اینچیست. در واقع، حدود 94 درصد از قسمت جلویی لپ‌تاپ را نمایشگر پوشانده است.

علاوه بر وزن، کار مهندسان ایسوس در کاهش ضخامت بدنی نیز ستودنیست چرا که ضخامت AsusPro B6 برابر با 14.99 میلیمتر عنوان شده که به راحتی درون یک کیف معمولی جای می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا