هواوی

28 شهریور ماه، زمان رونمایی از گوشی میت 30 هواوی

شرکت هواوی رسما اعلام کرد که در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود تحت عنوان میت 30 رونمایی می‌کند.

این شرکت اخیرا ویدیویی را در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر و اعلام کرد که با برگزاری کنفرانسی اختصاصی در شهر مونیخ آلمان، میت 30 را در معرض دید علاقمندان قرار خواهد داد. در این ویدیو از عبارت Rethink Possibilities برای توصیف این اسمارت‌فون استفاده شده که می‌تواند بیانگر قابلیت‌ها و توانایی‌های جدیدی باشد که قرار است توسط این گوشی معرفی شود.

البته هواوی راهی جز این یعنی چاره‌اندیشی و استفاده از روش‌ها و قابلیت‌های جدید در این گوشی ندارد چرا که نمی‌تواند از سرویس‌های اصلی گوگل استفاده کند. همانطور که می‌دانید اهالی مانیتن ویو به همراه دیگر شرکت‌های آمریکایی، بنا به دستور رئیس جمهور آمریکا از هرگونه تجارت با هواوی منع شده‌اند.

اکنون تمامی‌نگاه‌ها به کنفرانس 28 شهریور هواوی معطوف شده و همگان منتظرند تا ببینند که مهندسان این شرکت چینی چگونه توانسته‌اند از سد این مانع بزرگ رد شوند. این شرکت اخیرا اعلام کرد که جایگزینی را برای فروشگاه اپلیکیشن گوگل موسوم به پلی‌استور طراحی کرده و سرویس نقشه جدیدی را نیز برای محصولات خود در نظر گرفته است.

البته هواوی چندی پیش از سیستم عامل اختصاصی خود به نام‌ هارمونی نیز رونمایی کرد اما هنوز مشخص نیست که آیا میت 30 به‌هارمونی مجهز خواهد بود یا اخیر. این احتمال نیز وجود دارد که از نسخه منبع‌باز (Open Source) اندروید در میت 30 استفاده شود.

جدای از بحث نرم‌افزاری، بی‌تردید سری میت 30 هواوی به جدیدترین و قوی‌ترین مشخصات سخت‌افزاری مجهز خواهد بود و احتمالا مدل پیشرفته این خانواده نیز تحت عنوان میت 30 پرو معرفی خواهد شد. از جمله مشخصاتی که برای این محصول انتظار می‌رود می‌توان به پردازنده کایرین 990 اشاره کرد که قرار است در جریان نمایشگاه ایفا 2019 معرفی شود.

برخی منابع خبری نیز مدعی شده‌اند که در میت 30 از دوربین چهارگانه با چیدمانی دایره‌ای به همراه نمایشگر واترفال با لبه‌های منحنی یا همان اج استفاده خواهد شد.

 28 شهریور ماه، زمان رونمیی از گوشی میت 30 هواوی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا