موبایل

هوآوی میت 30 پرو با لنز چهارگانه معرفی می‌شود؟

طبق رندرهای لو رفته، هوآوی میت 30 پرو بدون شک لنزهای دوربین متعددی خواهد داشت. این پیش‌بینی بر این اساس عنوان می‌شود که هوآوی پی30 پرو 3 لنز در پشت بدنه خود داشت و سری میت این شرکت همواره در مقایسه با سری پی از تعداد لنزهای بیشتری برخوردار بوده است. البته طبق رندرهای لورفته به نظر می‌رسد چینش لنزهای میت 30 خیلی متفاوت‌تر از دیگر دیوایس‌های این شرکت چینی خواهد بود.

یک تصویر لو رفته جدید در شبکه اجتماعی چینی «ویبو» که مورد توجه رسانه‌های آمریکایی هم قرار گرفت، به احتمال خیلی زیاد به میت 30 یا میت 30 پرو شرکت هوآوی تعلق دارد. در این تصویر بدنه پشتی یک دیوایس دیده می‌شود که یک محفظه مربعی شکل حاوی 4 لنز دوربین و 1 فلاش ال‌ای‌دی قابل مشاهده است.

هوآوی میت 30 پرو

یک متن ریز هم البته روی قسمت لنزها نوشته شده که بخوبی قابل مشاهده نیست اما گفته می‌شود یکی از این لنزها از زوم 5 برابر پشتیبانی می‌کند. این یعنی یک لنز تله. البته هیچ اطلاعی از قابلیت‌های 3 لنز دیگر در دسترس نیست.هوآوی پی30 پرو که به تازگی عرضه شد از سیستم دوربین سه گانه با لنزهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی تله بهره می‌برد. حال این احتمال وجود دارد این شرکت چینی در میت 30 یا میت 30 پرو از لنزهای قدرتمندتری استفاده کرده باشد. البته اگر ارتقائی هم به‌وجود نیامده باشد خیلی جای تعجب نخواهد بود.

همچنین قابل ذکر است که لنز پریسکوپی زوم در پی30 پرو به شکل مربعی طراحی شده بود و این در حالیست که در این تصاویر اثری از لنز مربعی دیده نمی‌شود و همه دایره‌ای شکل هستند. این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر می‌توان از این تصاویر به دست آورد.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا