تک‌شاخ

تک شاخ ششم : پویا پیرحسینلو هم بنیانگذار ابرآروان – درام تکنولوژیک و آرمان‌های یک ناخدا

گفت و گو با پویا پیرحسینلو هم بنیانگذار و ناخدای اجرایی استارتاپ ابرآروان در برنامه تک شاخ
پویا پیرحسینلو : تصویر امروز ابرآروان برآمده از تمام تیم ۷۵ نفره ماست.

پویا پیرحسینلو ناخدای اجرایی استارتاپ ابرآروان است شرکت نوپای فعال در حوزه کلاد ایران که حالا از شناخته شده‌ترین شرکتهای تکنولوژی ایرانی هم هست.
آنچه ابرآروان را در حوزه استارتاپی ایران متمایز کرده تنها ویژگی‌های تکنولوژیک آن نیست بلکه نوع روایت و رفتاری است که این شرکت هم در داخل و هم در خارج از آن در پیش گرفته است. از فرهنگ سازمانی خاص تا اظهارنظرهای صریح در مورد وقایع روز و از تلفیق تئاتر و تکنولوژی که هویت ویژه‌ای را به آن بخشیده است.
پیرحسینلو در ششمین برنامه تک شاخ در گفت و گو با شهرام شریف نحوه توزیع مدیریت در این شرکت را شرح می‌دهد. از مدل تصمیم‌گیری گرفته تا تاثیر تک تک اعضای تیم در آن. از سرمایه‌گذاری مجدد فناپ ، اعتقاد به شفافیت، غمگین از مهاجرت دوستان نزدیکش و ایده‌آل‌ها و رویاهایی که او و تیم‌اش را ( که آن امت واحده نام گذاشته)‌ بر فراز ابرها می‌‌نشاند.

پیرحسینلو فارغ التحصیل رشته تئاتر است و بحث تکنولوژی به دور از دانشگاه آموخته و پیش برده است. او و دوستانش که بعدا بنیانگذاران ابرآروان شدند ابتدا تصمیم به ایجاد محصولی در حوزه امنیت داشتند اما به سمت یک شرکت فعال در حوزه کلاد تغییر مسیر دادند.

او  در این گفت و گو درباره انتشار یک بیانیه افزایش حقوق همزمان با بیانیه اخراج تعدادی از کارکنان دیجی‌کالا توضیح می‌دهد و همچنین درباره اظهارنظر صریح‌اش درباره ارسال پیشنهاد کار اسنپ به تمام تیم تپسی که باعث جنجال زیادی در فضا شد.

او می‌گوید من عاشق خلق کردن هستم این می‌تواند یک تئاتر باشد یا یک محصول فناورانه و من میتوانم پشت صحنه هرکدام از آنها قرار داشته باشم. پویا در پاسخ به این پرسش که علائق هنری‌ و میزان تاثیرگذاری اش در ابرآروان چقدر است می‌گوید او و همکارانش هرکدام سهمی از ابرآروان امروز داشته‌اند و اینکه شخصیت امروز این شرکت به تفکیک ناشی از تاثیرگذاری از کدام یکی از تیم است به سادگی قابل تفکیک نیست.

این برنامه را بشنوید

برنامه تک شاخ

برنامه تک شاخ یک برنامه مستقل است که توسط آی تی ایران و آپارات تولید و  هر دو هفته یکبار  از طریق آی تی ایران و آپارات پخش می‌شود. هدف این برنامه گفت و گو با کارآفرینان، مدیران، هنرمندان و اشخاصی است که هرکدام با شرکت،‌محصول یا آثارشان چیزی را در اطراف ما تغییر داده‌اند.

برای دنبال کردن برنامه تک شاخ و آگاه شدن از گفت وگوهای جدید  می‌توانید مستقلا شبکه‌های اجتماعی این برنامه را دنبال کنید. در توییتر، تلگرام و اینستاگرام تک شاخ حاشیه‌ها و جزییات بیشتری از برنامه‌ها و میهمانان آنها را می‌توانید دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا