تکنولوژیموبایل

معرفی سه گوشی جدید شرکت Oppo مجهز به چهار دوربین

شرکت اوپو به‌تازگی از سری جدید گوشی‌های هوشمند خود به نام‌های رنو 2، رنو 2 زد و رن 2 اف که همگی از چهار دوربین عکاسی در قسمت پشتی بدنه بهره می‌برند، پرده برداشت.

از دیگر ویژگی‌های مشترک میان این سه مدل می‌توان به نمایشگر 6.5 اینچی امولد، دوربین سلفی بالاجهنده و باتری 4000 میلی‌آمپری با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 20 وای اشاره کرد.

رنو 2 – Reno 2

معرفی سه گوشی جدید شرکت Oppo مجهز به چهار دوربین

دوربین رنو 2 از چهار سنسور بهره می‌برد به طوری که یک سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 اصلی با دیافراگم f/1.7 مجهز به قابلیت‌های لرزشگیر اپتیکال و ضبط ویدیوی اولترا استدی، دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی  التراواید مجهز به لنزی با زاویه دید 116 درجه‌ای، دوربین سوم 13 مگاپیکسلی تله فوتو مجهز به زوم هیبریدی 5 برابری و بالاخره دوربین 2 مگاپیکسلی موتوکروم برای ثبت عکس‌های پرتره است.

نمایشگر 5.6 اینچی رنو 2 اندکی بزرگ‌تر از قبل است و طبق گفته اوپو، 93.1 درصد از قسمت جلویی گوشی را می‌پوشاند. دوربین سلفی این گوشی نیز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده که می‌تواند برای طرفداران عکس‌های سلفی جالب توجه باشد.

توان پردازشی رنو 2 از طریق پردازنده اسنپدراگون 730 تامین می‌شود یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز در این گوشی تعبیه شده است. این دستگاه با قیمت تقریبی 515 دلار و 20 سپتامبر روانه بازار خواهد شد.

رنو 2 زد – Reno 2 Z

معرفی سه گوشی جدید شرکت Oppo مجهز به چهار دوربین

در این گوشی نیز از چهار دوربین پشتی استفاده شده اما با این تفاوت که قابلیت لرزشگیر اپتیکال در سنسور 48 مگاپیکسلی مشاهده نمی‌شود. دوربین 8 مگاپیکسلی التراواید همچنان حفظ شده و دو سنسور دیگر نیز به رزولوشن 2 مگاپیکسلی مجهز شده‌اند که یک سنسور برای گرفتن عکس‌های رنگی و دیگری سیاه‌وسفید است.

نسبت نمایشگر به بدنه صفحه نمایش رنو 2 زد برابر با 91.6 درصد عنوان شده و خوشبختانه سنسور 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی ایفای نقش می‌کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به پردازنده هلیو پی 90، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و باتری 4000 میلی‌آمپری اشاره کرد. اوپو اعلام کرده که رنو 2 زد با قیمت 420 دلار به دست خریداران خواهد رسید.

رنو 2 اف – Reno 2 F

معرفی سه گوشی جدید شرکت Oppo مجهز به چهار دوربین

و بالاخره نوبت به مدل رنو 2 اف رسیده که مشخصات دوربین آن تقریبا با مدل قبلی یعنی رنو 2 زد برابری می‌کند و تنها در برخی ویژگی‌ها اختلاف‌های جزیی دارد. بار پردازشی این گوشی را چیپست هلیو پی 70 به دوش می‌کشد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این دستگاه اعلام نشده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا