تکنولوژی

تلویزیون 70 اینچی 4K شیائومی ‌به نام ردمی‌ تی‌وی رونمایی شد

ردمی‌ تی‌وی نام تلویزیون ۷۰ اینچی جدید شیائومی است.

شرکت شیائومی ‌که اخیرا به بازار تلویزیون‌ها‌ی هوشمند وارد شده و توانسته سهم قابل‌توجهی از این بازار را از آن خود کند، از یک تلویزیون جدید 70 اینچی تحت عنوان ردمی‌ تی‌وی مجهز به رزولوشن 4K پرده برداشت.

این شرکت که تاکنون تلویزیون‌ها‌ی خود را تحت برند می‌تی‌وی معرفی می‌کرد، به استفاده از برند ردمی‌ برای تلویزیون‌ها‌ی خود روی آورده و ردمی‌ تی‌وی 70 اینچی را برای علاقمندان محصولات خود رونمایی کرد. تلویزیونی که قرار است با قیمت تقریبی 531 دلار روانه بازار شود که آن را به یکی از مقرون‌ به‌صرفه‌ترین مدل‌ها‌ی موجود در مقایسه با ابعاد، رزولوشن و ویژگی‌ها‌یی که به آن‌ها‌ مجهز شده، تبدیل می‌کند.

شیائومی ‌اعلام کرده که پردازش اطلاعات این تلویزیون را بر دوش چیپست 64 بیتی چهار هسته‌ای Amlogic نهاده که در کنار خود یک رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی را می‌بیند. از دیگر ویژگی‌ها‌ی این محصول می‌توان به قابلیت صوتی دالبی آدیو و DTS HD اشاره کرد.

قابلیت‌ها‌ی ارتباطی متعددی در ردمی‌ تی‌وی نهفته شده که شامل وای‌فای دوبانده، بلوتوث 4.2، دو درگاه USB و 3 درگاه HDMI می‌شوند. شیائومی ‌اعلام کرده که تلویزیون ردمی‌تی‌وی فعلا تنها در کشور چین عرضه خواهد شد و هنوز زمان دقیقی برای عرضه بین‌المللی آن اعلام نشده است.

همه چیز درباره مقایسه تلویزیونهای OLED ال جی و تلویزیونهای QLED سامسونگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا