تپسی

امکانات ویژه تحصیلی برای رانندگان تپسی و خانواده‌هایشان

رشته‌های تحصیلی در نظر گرفته شده :‌مدیریت مالی، مدیریت کسب و کارهای کوچک و مهندسی آی تی

تپسی می‌گوید شرایطی را فراهم کرده که امکان ادامه تحصیل سفیران و خانواده آنها در دانشگاه تسهیل شود.

این امکان تپسی البته برای رانندگان فعال این شرکت فراهم شده کسانی که در سه ماهه گذشته حداقل 300 سفر انجام داده باشند.

بر  اساس نوشته وبلاگ تپسی نظرسنجی‌هایی که بین سفیران تپ‌سی انجام شد، 60 درصد از سفیران، به ادامه‌ی تحصیل در دانشگاه، علاقه نشان دادند.

همچنین 30 درصد سفیران، علت عدم ادامه تحصیل خود را کمبود وقت و 20 درصد دیگر نیز علت را هزینه‌ی تحصیل می‌دانستند.
به همین دلیل، تپ‌سی در اقدامی، امکان ادامه‌ی تحصیل رانندگان و خانواده‌ی‌های آن‌ها را در دانشگاه تسهیل کرد. به این ترتیب در سال تحصیلی جدید، سفیران برتر تپ‌سی و اعضای خانواده‌ی آن‌ها، می‌توانند با استفاده از بورسیه‌ی تحصیلی تپ‌سی، به صورت آنلاین(غیرحضوری) و با استفاده از 50 درصد تخفیف در مقطع کارشناسی تحصیل و مدرک معتبر دریافت کنند.

تحصیل رانندگان تپسی برای کسانی فراهم است که حداقل شش ماه از زمان ثبت نام‌شان در تپ‌سی گذشته باشد، در سه ماه گذشته حداقل 300 سفر انجام داده و میانگین امتیازشان بالاتر از 9 باشد، می‌توانند از بورسیه تحصیلی تپ‌سی استفاده کرده، در موسسه‌ی آموزش عالی رایانه‌ای تهران مشغول تحصیل شوند و مدرک کارشناسی معتبر با مهر وزارت علوم دریافت کنند.
رشته‌های ارائه شده در اولین دوره‌ی بورسیه‌ی تپ‌سی، عبارتند از: مدیریت مالی، مدیریت کسب و کارهای کوچک و مهندسی فناوری اطلاعات
سفیرانی که شرایط یاد شده را دارند و به دریافت بورسیه تحصیلی تپ‌سی علاقه‌مند هستند می‌توانند با مراجعه به نشانی https://tap30.ir/uniدرخواست خود را ثبت کنند تا پس از بررسی و تایید درخواست‌شان، اجازه ثبت نام‌شان در سایت سازمان سنجش را پیدا کنند و سپس اقدامات مربوط به بورسیه آن‌ها انجام شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا