خودرو

پورشه تایکان، اولین خودروی مجهز به اپل موزیک

شرکت پورشه امروز اعلام کرد که قصد دارد با همکاری کوپرتینویی‌ها، اپلیکیشن اپل موزیک را به خودروی تمام الکتریکی تایکان خود اضافه کند.

این برای اولین بار خواهد بود که این سرویس استریمینگ موزیک اپل در یک خودروی الکتریکی و به عنوان یک اپلیکیشن مستقل تعبیه خواهد شد. بدین ترتیب، دارندگان خودروهای تایکان قادر خواهند بود بدون نیاز به اتصال گوشی به خودرو، به تمامی‌موزیک‌های موجود در لایبرری و پلی‌لیست‌ها و حتی برنامه‌های رادیویی بیتس وان دسترسی داشته باشند.

طبق گفته پورشه، این شرکت امکان استفاده رایگان از اپل موزیک را به مدت شش ماه برای دارندگان فعلی و آینده خودروی تایکان فراهم خواهد کرد. همچنین، سه سال اینترنت رایگان داخل خودرو نیز برای این افراد در نظر گرفته است. پورشه در این رابطه گفت که هیچ یک از دارندگان خودروهای تایکان نباید نگرانی بابت مصرف اینترنت خود در حین استفاده از اپل موزیک به خود راه دهند.

قرار است که آیکون اپل موزیک در صفحه مانیتوری که در خودرو تعبیه شده، اضافه شود و تنها کاری که می‌بایست انجام داد، متصل کردن اپل آی‌دی با اکانت پورشه است. همچنین، کاربران می‌توانند از دستیار صوتی پورشه نیز برای اجرای آهنگ‌ها و یا تغییر ایستگاه‌های رادیویی استفاده کنند.

این شرکت آلمانی اعلام کرده که احتمالا در آینده نزدیک، علاوه بر تایکان، شاهد اضافه شدن اپل موزیک به دیگر خودروهای این شرکت نیز که امکان پشتیبانی از این سرویس را دارند، خواهیم بود.

پورشه تایکان، اولین خودروی مجهز به اپلیکیشن اپل موزیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا