موبایل

رونمایی از گوشی‌های خوش‌قیمت ‌ریلمی 5 و ‌ریلمی 5 پرو با دوربین چهارگانه

شرکت ‌ریلمی که چند وقتیست با عرضه گوشی‌های ارزان‌قیمت اما مجهز به مشخصاتی قابل‌قبول، توانسته نگاه علاقمندان زیادی را به خود جلب کند اخیرا از دو گوشی جدید به نام‌های ‌ریلمی 5 و ‌ریلمی 5 پرو پرده برداشت.

هر دو گوشی به چهار دوربین و یا به اصطلاح دوربین چهارگانه مجهز شده‌اند که نقطه قوتی برای این دو مدل محسوب می‌شود. و اما در خصوص مشخصات این دو گوشی باید گفت که ‌ریلمی 5 پرو از یک نمایشگر 6.3 اینچی LCD با رزولوشن 1080p، حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 و 128گیگابایت و باتری 4035 میلی‌آمپری بهره می‌برد و توان پردازشی آن از طریق چیپست اسنپدراگون 712 تامین می‌شود.

دوربین این گوشی یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.8، یک سنسور 8 مگاپیکسلی واید، یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای اضافه کردن عمق به تصاویر و یک سنسور 2 مگاپیکسلی مکرو را در خود جای داده است. علاقمندان به عکس‌های سلفی نیز می‌توانند با کمک دوربین 16 مگاپیکسلی تعبیه شده در قسمت جلویی، عکس‌های باکیفیتی را ثبت کنند. این گوشی از فناوری شارژ سریع VOOC 3.0 پشتیبانی می‌کند و به ورودی هدفون 3.5 میلمتری مجهز شده است.

رونمایی از گوشی‌های خوش‌قیمت ‌ریلمی 5 و ‌ریلمی 5 پرو با دوربین چهارگانه

مدل دیگر که ‌ریلمی 5 نام دارد از مشخصاتی همانند صفحه نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 720p، باتری 5000 میلی‌آمپری، پردازنده اسنپدراگون 665، حافظه رم 3 و 4 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 32، 64 و 128 گیگابایتی برخوردار است.

دوربین این گوشی نیز به چهار سنسور با آرایشی عمودی در کنار هم مجهز شده است. در این دوربین از یک سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی با دیافراگم f/1.8، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی استفاده شده است. در قسمت جلویی نیز یک سنسور 13 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی مشاهده می‌شود.

طبق گفته شرکت سازنده، ‌ریلمی 5 با قیمت تقریبی 140 دلار و ‌ریلمی 5 پرو با قیمت 200 دلار عرضه خواهد شد. ناگفته نماند که این قیمت‌ها برای مدل‌های پایه هستند.

رونمایی از گوشی‌های خوش‌قیمت ‌ریلمی 5 و ‌ریلمی 5 پرو با دوربین چهارگانه

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا