سامسونگ

گلکسی بوک اس سامسونگ در راه است؛ رقیبی برای سرفیس بوک مایکروسافت

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در حال طراحی و ساخت تبلت ویندوزی جدیدی تحت عنوان گلکسی بوک اس است که از لحاظ طراحی، شباهت نزدیکی به سرفیس بوک مایکروسافت دارد.

به روز شده : گلکسی بوک اس رسما معرفی شد

به تازگی تصاویری منتسب به این لپ‌تاپ توسط اوان بلاس، افشاگر معروف در فضای وب منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی بوک اس سامسونگ از یک صفحه کلید مربعی‌شکل با ترک‌پدی که در قسمت میانی آن تعبیه شده، بهره می‌برد.

اما بخش‌های دیگر این لپ‌تاپ، شباهت چندانی به محصولات سری سرفیس ندارد. بدین معنی که قسمت کناری بدنه گلکسی بوک اس همانند لپ‌تاپ سری 9 سامسونگ طراحی شده و به نظر می‌رسد که ضخامت بدنه آن نیز کمتر شده است.

هنوز اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی این محصول به بیرون درز نکرده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که گلکسی بوک اس از یک درگاه USB-C به همراه ورودی 3.5 میلیمتری هدفون بهره می‌برد و بار پردازشی آن نیز احتمالا به دوش چیپست اسنپدراگون 855 خواهد بود. یک رم 8 گیگابایتی نیز در کناری این چیپست ایفای نقش خواهد کرد.

این اولین باریست که سامسونگ قصد دارد تا از برند گلکسی بوک برای لپ‌تاپ‌های خود استفاده کند. تاکنون شاهد عرضه تبلت‌های سری گلکسی بوک بوده‌ایم که به کیبوردهایی با قابلیت جداشدن مجهز بودند و ظاهری شبیه به سرفیس بوک‌های مایکروسافت داشتند.

سال گذشته این شرکت از تبلت گلکسی بوک 2 رونمایی کرد که علاوه بر کیبورد جداشدنی از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می‌کرد. پردازش این دستگاه نیز بر عهده چیپست اسنپدراگون 850 بود.

با این‌ال، هنوز زمان دقیقی برای معرفی و عرضه این محصول به بازار اعلام نشده، اما برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند که لپ‌تاپ گلکسی بوک اس در جریان مراسم رونمایی از گلکسی نوت 10 رونمایی خواهد شد.

گلکسی بوک اس سامسونگ در راه است؛ رقیبی برای سرفیس بوک مایکروسافت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا