تکنولوژی

پیش‌بینی رشد 19 درصدی فروش تبلت‌ها در سه ماهه سوم 2019

طبق آخرین آمارها، میزان فروش تبلت در سه ماهه دوم سال 2019 میلادی با افتی 8.7 درصدی همراه بود اما پیش‌بینی می‌شود که این فروش در سه ماهه پیش رو، افزایشی 19.3 درصدی را تجربه خواهد کرد.

طبق گزارش دیجی‌تایمز، حدود 32.66 میلیون تبلت در سه ماهه منتهی به پایان ماه ژوئن به فروش رسید که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته کاهشی 11.9 درصدی را نشان می‌دهد. با این‌حال، برآوردها نشان می‌دهد که با توجه به عرضه تبلت‌های جدید شرکات‌های اپل، سامسونگ و هوآوی، خون تازه‌ای به بازار محصولات هوشمند تزریق خواهد شد.

همانطور که می‌دانید سامسونگ به تازگی از تبلت جدید و قدرتمند خود به نام گلکسی تب اس 6 رونمایی کرد و اپل نیز طی هفته‌های آتی، نسل جدید آیپدهای خود را معرفی و روانه بازار خواهد کرد. هواوی نیز قرار است به زودی عرضه تبلت‌های خود را از سر بگیرد.

طبق بررسی‌های صورت گرفته، شرکت اپل توانست در سه ماهه دوم سال 2019 بیشترین فروش را به نام خود ثبت کند و در پی آن، شرکت‌های سامسونگ و آمازون در رده‌های بعدی قرار گرفتند. در رده‌های چهارم و پنجم نیز شرکت‌های هواوی و لنوو را می‌بینیم.

برآوردهای دیجی‌تایمز نشان می‌دهد که در سه ماهه سوم 2019، شرکت‌های اپل و سامسونگ همچنان در صدر باقی خواهد ماند، اما آمازون جای خود را به لنوو خواهد داد و هوآوی نیز رده پنجم جای خواهد گرفت.

در میان تبلت‌های موجود، مدل‌های 10 اینچی با استقبال بیشتری از سوی خریداران همراه شدند به طوری که 70 درصد از مدل‌های فروخته‌شده، متعلق به این تبلت‌ها بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا