بازیموبایل

Flappy Royale، ادامه بازی جذاب و محبوب Flappy Bird

بازی Flappy Bird ، یک گیم فوق العاده بود. این بازی در زمان خود، به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی تک بازیکنه تبدیل شد. متاسفانه، می‌گوییم «بود» چون سازنده این گیم سال‌ها پیش آن را از فروشگاه‌های اپ استور حذف کرد. اما تِم این بازی در غالب یک گیم جدید دوباره معرفی شد. : بازی Flappy Royale که این بار چند کاربره است و حال و هوای رقابتی دارد.

بازی Flappy Royale ماه پیش معرفی شد و یک گیم رایگان برای سیستم‌های عامل آی‌اواس، اندروید و وب است. در این بازی، 99 بازیکن با یکدیگر وارد رقابت می‌شوند و در آخر یکی از آنها باقی می‌ماند. اگر با بازی Flappy Bird آشنایی نداشتید، بد نیست بدانید در این گیم با ضربه زدن به صفحه، می‌توانستید یک پرنده در حال پرواز را از بین مسیرها پیچ و خم دار و باریک عبور دهید. این بازی نسبتا سخت بود ولی برای بسیاری جذابیت داشت.

این جذابیت در نسخه Royale نیز وجود دارد. این گیم ساده است و بازهم باید به عنوان یک شخصیت پرنده، از مسیرهای مختلف عبور می‌کنید.

بازی Royale را سه شرکت برنامه نویسی Orta Therox، Em Lazer-Walker و  Zach Gage طراحی کرده‌اند و طرح آن از بازی‌هایی مانند PlayerUnknown’s Battlegrounds و Fortnite برگرفته شده است.

بازی Royale در بسیاری نقاط شباهت زیادی به Flappy Bird اصلی دارد ولی در این نسخه، تِم‌ها و ژانر ترسناک‌تر دیده می‌شود.

Royale فعلا به صورت بتا(آزمایشی) عرضه شده‌ و نسخه رسمی آن به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

گزارش کافه بازار درباره مصرف بازیهای موبایلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا